مدیر اداره استاندارد و تحقیقات خرمشهر صدور یک هزار و 725 محموله گواهی‌نامه انطباق با استاندارد ملی از این اداره خبر داد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان
،سیدصادق شریفی‌نسب  اظهار کرد: در راستای کنترل کیفیت و مرغوبیت کالاهای وارداتی 2 هزار و 425 فقره اظهارنامه از سوی گمرک به این اداره ارجاع شد که از این تعداد، 2 هزار و 252 مورد نمونه‌برداری و در نهایت یک هزار و 725 محموله گواهی نامه انطباق با استاندارد ملی صادر شد.

وی افزود: مبادی رسمی ورودی کشور در کنترل سازمان استاندارد بوده و کالاهای ورودی مشمول استاندارد اجباری وارداتی مرتباً بازرسی، نمونه‌برداری و آزمون شده و تنها در صورت مطابقت با استانداردهای ملی و یا بین‌المللی مورد قبول، اجازه ورود دریافت می‌کنند.

مدیر اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی خرمشهر تصریح کرد: همه تلاش ما در راستای جلوگیری از کالاهای غیراستاندارد برای استفاده عموم شهروندان، کارخانجات و صنایع است که البته تاکنون در این زمینه بسیار موفق عمل کرده‌ایم.

وی ادامه داد: مطمئناً با مرجوع کردن کالاهای غیراستاندارد و اقلام نامرغوب از ورود خسارت مستقیم به مصرف کنندگان داخلی جلوگیری به‌عمل آمده و شعار "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" نیز تقویت می‌شود.

شریفی‌نسب در پایان اظهار کرد: امیدواریم در این میان شهروندان، تولیدکنندگان و دیگر مسئولان، اداره استاندارد را حمایت کرده و زمینه‌های واردات کالاهای نامرغوب و غیراستاندارد را با تعامل و همکاری از بین ببرند./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.