لاسجردي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مطرح كرد

سفر مقامات آمريكا به مناطق اشغالی براي تحت فشار قرار دادن جبهه مقاومت

يك كارشناس سياست خارجي گفت: سفر مقامات آمريكايي به سرزمین های اشغالي براي تحت فشار قرار دادن جبهه مقاومت و پيشبرد اهداف مشترك خود در منطقه است.

حسن لاسجردي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سفر آتي وزير دفاع آمریکا به مناطق اشغالي گفت: پيوندهاي استراتژيك عميق بين آمریکا و رژیم صهیونیستی وجود دارد كه در راستاي مستحكم  شدن اين اهداف، در سطح منطقه و جهان، شاهد سفرهاي مقامات آمریکا به رژیم صهیونیستی هستیم.

وی در ادامه افزود: ارتباط عميق بين دموكرات ها با توجه به مدت زماني كه اوباما به كرسي رياست جمهوري در اين كشور نشسته است به وجود آمده كه در اين راستا سفرهاي مقامات آمريكايي مي تواند یک ژست  تبليغاتی در آستانه انتخابات رياست جمهوري آمريكا داشته باشد.

لاسجردي در پاسخ به اين سوال كه آيا اين سفر مي تواند همانند سفر قبلي كيلينتون كه به دنبال آن انفجار ساختمان امنيت ملي سوريه به وقوع پيوست شامل پيام هاي تروريستي جديد در منطقه باشد، تصریح کرد: با توجه به موقعيت وزير دفاع آمريكا و هم چنين با توجه به اين كه آمریکا در منطقه به دنبال تغيير و براندازي سيستم سياسي در سوريه است و بخش مهمي از اهداف خود را توسط رژیم صهیونیستی به انجام مي رساند، اين سفر نيز مي تواند در بردارنده اقدامات تروريستي جديد در سطح منطقه باشد.

اين كارشناس سياست خارجي در پايان خاطر نشان كرد: در شرايط فعلي آمریکا با كمك رژیم صهیونیستی و عربستان و ديگر متحدانش در پي تشدید فشارها بر جمهوري اسلامي ايران بوده، لذا يكي از محورهاي اين سفر مي تواند گفتگو پيرامون مسائل ايران باشد.
"انتهاي پيام"/س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار