با وجود اینکه گفته می شد سید جلال حسینی به بازی مقابل گهر زاگرس نمی رسد، اما وی امشب در تمرین سرخپوشان حضور یافت و با سایر بازیکنان تمرین کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز 8 مرداد در حالی برگزار شد که هواداران و خبرنگاران اجازه حضور بر سر تمرین سرخپوشان را ندارند ضمن اينکه قرار بود تمرين راس ساعت 18 آغاز شود اما تمرين اين تيم با نيم ساعت تأخير شروع شد.

 
علی کریمی، امیر حسین فشنگچی، محمد قاضی و سامان آقا زمانی از جمله کسانی بودند که زودتر از سایر بازیکنان بر سر تمرین حاضر شدند و این درحالیست که تیم فوتبال پرسپولیس فردا 9 مرداد با گهر زاگرس به رقابت می پردازد و به همین دلیل مانوئل ژوزه تمرینات کمتری را برای یاران سرخپوش پایتخت در نظر گرفته است و آنها تنها به ریکاوری می پردازند.
 
بر اساس این گزارش تمرین پرسپولیس با حضور تمامی نفرات برگزار شد و به مدت 2 ساعت ادامه داشت.
 
با وجود اینکه گفته می شد سید جلال حسینی به بازی مقابل گهر زاگرس نمی رسد، اما وی امشب در تمرین سرخپوشان حضور یافت و با سایر بازیکنان تمرین کرد.
 
شایان ذکر است؛ طبق گفته پزشک تیم، سید جلال حسینی برای بازی فردا مقابل گهر زاگرس هیچ مشکلی نخواهد داشت.
 
این گزارش حاکیست؛ تمرین پشت درهای بسته برگزار شد و سرمربی تیم محور تمرینات را به کارهای تاکتیکی اختصاص داده بود.
 
گفتنی است؛ یکی دیگر از سوژه‌های امروز مصدومیت علی کریمی از ناحیه همیسترینگ پا بود که در میانه تمرین این اتفاق برایش افتاد. سپس کنار زمین به یخ‌درمانی پرداخت و ژوزه به شدت از این اتفاق ناراحت بود.

بازیکنان پرسپولیس در پایان تمرین به دویدن‌های سرعتی در عرض و طول زمین پرداختند.

شایان ذکر است، سرخ پوشان پايتخت پس از اتمام تمرين به سرعت ورزشگاه درفشی فر را به سمت هتل اوين ترک کردند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار