عضو فراكسيون روحانيون مجلس گفت: حضرت خديجه (س) تاثير ارزشمندي در توسعه اسلام در جامعه عصر جاهليت داشت.

حجت الاسلام سيد ناصر موسوي لارگاني در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دهم رمضان و فرا رسيدن سالروز رحلت حضرت خديجه(س) اظهار داشت: حضرت خديجه (س) اولين بانويي است كه به دين مبين اسلام گرايش پيدا كرد و در راستاي نشر و توسعه اسلام با مردم عصر جاهليت عربستان مبارزه كرد.

اين عضو فراكسيون روحانيون مجلس ادامه داد: خديجه(س) با اين كه در جامعه سرشار از خرافه و موهومات عربستان زندگي مي‌كرد، با اين وجود در مدار ارزش‌هاي اخلاقي حركت كرده و در عفت، نجابت، طهارت و سخاوت بي نظير بود.

اين نماينده مردم فلاورجان در مجلس شوراي اسلامي در توصيف فرازهاي شخصيتي حضرت خديجه(س) افزود: همراهي و همدلي اين بانوي بزرگ در ابتداي رسالت نبي مكرم اسلام(ص) نقش ارزنده اي در توسعه اسلام و تحكيم بنيان هاي اوليه حكومت ديني ايفا كرد.

حجت الاسلام موسوي لارگاني با انتقاد از رسانه‌ها به دليل كم‌كاري نسبت به معرفي اين بانوي بزرگ اظهار داشت: پرداختن به ابعاد شخصيتي و فضايل نيكوي حضرت خديجه(س) در قالب فيلم، نمايش، برنامه‌هاي آموزشي و حتي آثار مكتوب، ضرورتي است كه به فراموشي سپرده شده است.

اين عضو فراكسيون وحانيون مجلس خاطرنشان كرد: در اسلام يكي از چهار بانويي كه بر تمام بانوان بهشت فضيلت و برتري دارند، حضرت خديجه (س)شناخته شده و رسانه هاي بايد نقش اين بانوي بزرگوار را براي دختران و زنان جامعه به خوبي تبين كند.

"انتهاي پيام"/پ3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار