فرماندار شهرستان دماوند با تاكید به نقش كلیدی روابط عمومی ها در انعكاس عملكرد مسوولان گفت: آگاهی مردم از عملكرد مسوولان قطعا در هوشمندی آحاد مردم در حمایت و پایبندی به نظام تاثیرگذار است.

'علیرضا قاسمی فرزاد' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به تاكید مقام معظم رهبری در اطلاع رسانی عملكرد و دستاوردهای مسوولان و در حد كلان آن دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: مردم این دیار اسلامی به واسطه آگاهی از عملكرد نظام اینچنین استوار در مقابل ناملایمات ایستادگی می كنند.

وی، مردم ایران را بسیار هوشمند و پایبند ولایت دانست و گفت: حضور همیشه در صحنه مردم برای مقابله با دسیسه های استكبارگران و اطاعت از ولایت فقیه بیانگر آگاهی آنان از وضعیت كشور، بدخواهی استكبارگران و اعتماد به نظام و رهبری است

فرماندار شهرستان دماوند، اطلاع رسانی را از یك سو موجب ایجاد انگیزه ، علاقه و امید در مردم و اقشار مختلف جامعه و از سوی دیگر بیانگر توانایی، توانمندی و كارایی نظام در عرصه های داخلی و خارجی عنوان و تصریح كرد: روابط عمومی ها نقش بسیار مهم و كلیدی را برای انعكاس عملكرد دستگاه ها در سطح خرد و كلان دارند.

قاسمی فرزاد، با اشاره به تاكیدات مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و استاندار تهران مبنی بر تقویت حوزه روابط عمومی ها در سطوح ملی و استانی خاطر نشان كرد: با عنایت به ظرفیت ها و پتانسیل بسیار بالای شهرستان دماوند، روابط عمومی ها نقش بسیار مهمی در ارایه تصویری جامع و كامل از نعمات الهی این منطقه و چهره زیبا همراه با جذابیت های متنوع آن دارند.

وی عدم اطلاع رسانی را حلقه مفقوده بین مردم و مسوولان عنوان و اذعان داشت: پیش از این بسیاری از عملكردها و فعالیت های كشور انعكاس داده نمی شد و مسوولان در راستای وظایف خود انفرادی عمل می كردند و بعضا تقابلهایی نیز ایجاد می شد اما این حركت ملی برای تقویت روابط عمومی ها برآیند فعالیت ها را همسو و در هم افزایی آن نقش مهمی دارد.

فرماندار دماوند تركیب اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان دماوند را بیانگر انتخابی شایسته دانست و گفت: مایه خرسندی است كه افرادی توانمند، توانا، مجرب و مبرز برای فعالیت در این عرصه انتخاب شده اند./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.