معاون شهرسازي و معماري شهرداري منطقه 9 با اشاره به تهسيلات ويژه منطقه براي بحث بافت فرسوده گفت:‌شهرداري اين بخش در جهت ايمني بيشتر در امر ساخت و ساز گامي موثر برمي دارد.

وحيدرضا محمدي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به بافت 31 درصدي منطقه و افزايش اين محدوده و همچنين پتانسيل موجود در روند تسهيل شده در دفاتر خدمات الكترونيك شهر تا پايان سال جاري روند رو به رشد ادامه داشته و تحول بسيار بزرگي در احيا بافت فرسوده منطقه رخ مي‌دهد.
وي خاطرنشان كرد: اين شهرداري همواره در راستاي حفظ امنيت جاني و مالي شهروندان منطقه تمام تلاش خود را به كار مي‌بندد.
معاون شهرسازي و معماري شهرداري منطقه 9 در ادامه رشد 55 درصدي صدور پروانه ساختماني معاون شهرسازي و معماري شهرداري منطقه 9 افزود: پس از اجراي طرح تفضيلي جديد رشد 55 درصدي صدور پروانه ساختماني در سطح منطقه را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشتيم.
وحيدرضا محمدي اذعان داشت: در 4 ماهه نخست سال جاري و پس از ابلاغ و اجراي طرح تفصيلي جديد به طور مجموع 378 پروانه ساختماني صادر شده كه اين ميزان در مدت مشابه سال گذشته 244 پروانه بوده است.
وي خاطرنشان كرد: در بخش احيا بافت هاي فرسوده رشد صدور پرواه را بي تاثير نيست و انتظار داريم روند افزايش صدور پروانه تا پايان امسال ادامه داشته باشد./ف
برچسب ها: منطقه نه ، محمدی ، بافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار