روزنامه الثوره نوشت: بهانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در توطئه حمله به ایران سلاح هسته‌ایست، اما پر واضح است که هدف از این توطئه محروم کردن ایران از تمام حقوق طبیعی خود، اجبار آن برای تسلیم در برابر دیکته های سلطه طلبانه آمریکا، دست برداشتن از حمایت از مقاومت لبنان، و تضمین منافع اسرائیل است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران، حسن حسن نوشت: در واقع هجوم آمریکایی-صهیونیستی بر سوریه نیز برای تحقق همین دست اهداف صورت گرفته که عبارتند از: حمایت از رژیم جعلی اسرائیل، محروم کردن سوریه از حقوق خود، اجبار آن برای تسلیم در برابر دیکته های آمریکا، قبول شرطهای اسرائیل در مورد مسئله فلسطین، حقوق سوری ها در جولان، و حقوق لبنانیان در جنوب!

دسیسه کنونی که پیش نویس آن نیز در صحن علنی سازمان ملل متحد است، اصطلاحا برای خلع این کشور و به طور کلی خلع خاورمیانه از سلاح هسته ایست! بر فرض که این چنین باشد، در این صورت رژیم صهیونیستی که تمام دنیا می داند انواع سلاح های هسته ای را در دست دارد نیز باید مورد حمله قرار گیرد و خلع سلاح شود!!

ساده بگویم رژیم صهیونیستی به هیچ وجه تحت نظارت بین الملل نیست، تنها آنست که تمام کمال حق استفاده از هر گونه سلاحی را دارد!! حق دارد که هر گونه میخواهد به تهدید سایر دولت ها پرداخته و آنها را به خضوع مجبور کند!! در واقع هدف این است که با تضعیف سایر دولت ها، رژیم جعلی اسرائیل به ابر قدرت منطقه ای تبدیل شده به این ترتیب به باج گیری از دیگران بپردازد، و حامی همه جانبه آن آمریکاست.

اگر تمام قدرت دولت های عرب را جمع کنیم با قدرت کنونی رژیم جعلی اسرائیل قابل مقایسه نیست، بنابر این دولت های عربی نمیتوانند تهدیدی برای این رژیم باشند. سؤال اینجاست پس دلیل ترس و هراس رژیم اسرائیل چیست؟؟... بله ایران و سوریه. اما چرا؟!

وجه تمایز ایران و سوریه نسبت به سایر کشورها، اندیشه "مقاومت" است. تنها این دو کشورند که از پایداریهای مردمی حمایت کرده و به عنوان مثال حامی مقاومت لبنان و مردم فلسطین برای بازستانی حق خود از ظالمان بوده و هستند. و همین دو کشور بوده اند که تا کنون توانسته اند تمام طمع ورزی های آمریکا و رژیم صهیونیستی را ناکام کنند.

به این ترتیب و با توجه به رسوایی آمریکا در عراق و شکست مفتضحانه رژیم جعلی اسرائیل در برابر مقاومت لبنان و فلسطین، هدف مطلوب آمریکا و اسرائیل تسلط بر "تفکر مقاومت" و از بین بردن آن است. با این تفصیل ما باید مراقب داشته های خود بوده و مجدانه متمسک به آن باشیم، از سوی دیگر اگر دولت های عرب قرار است تلاشی کنند باید در صدد برآیند تا موضوع سلاح های هسته ای رژیم اسرائیل را افشا و خنثی کنند...
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار