استاندار اردبیل گفت: 39 هزار و 130 میلیون ریال برای طرح‌های توسعه‌ای بخش کشاورزی در استان اردبیل پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  سید حسین صابری امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان اردبیل افزود: 331 طرح در کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان اردبیل به تصویب رسیده است که برای راه‌اندازی این طرح‌ها اعتبارات لازم در نظر گرفته شده است.

وی گفت: ما می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌های قانونی پیش‌بینی شده و ساماندهی افراد جویای کار و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و اختصاص تسهیلات بانکی تا سقف 300 میلیون ریال برای هر فرد واجدالشرایط اقدامات مؤثری را برای توسعه این بخش انجام دهیم.

صابری تعداد طرح‌هایی که با بانک کشاورزی قرارداد بسته شده به میزان 130 طرح ذکر کرد و افزود: این طرح‌ها با 30 هزار و 369 میلیون ریال تسهیلات بانکی برای 134 نفر اشتغالزایی اختصاص یافته است.

مدیر کل جهاد کشاورزی استان نیزدر این جلسه گفت:331 طرح توسعه‌ای کشاورزی توسط 325 فرد حقیقی و شش مورد تعاونی ارایه شده بود به تصویب رسید.

عادل عبدایمانی افزود: تسهیلات اعطایی به این طرح‌ها بیش از 114 هزار و 780 میلیون ریال است و قابلیت اشتغالزایی برای 429 نفر را دارند.این طرح‌ها در زمینه‌های احداث مرکز تلقیح مصنوعی، بهسازی و نوسازی اماکن دامی، پرواربندی گوساله، پرورش گاو شیری و کشت گیاهان دارویی است./س 

برچسب ها: اردبیل ، توسعه ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.