در پي اجراي طرح پاكسازي پارك ها و تفرجگاه ها كه طي 48 ساعت گذشته در كلانشهر اصفهان انجام شد، 96 نفر از اراذل و اوباش، مزاحمان نواميس مردم، معتادان و خرده فروشان مواد مخدر و سارقان سابقه دار دستگير شدند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، سرهنگ" محمدعلي بختياري فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با بيان اين مطلب اظهار داشت: در اين طرح كه توسط ماموران كلانتري ها و نيروهاي كمكي يگان امداد به اجرا درآمد شش نفر اراذل واوباش شاخص و 9 نفر از مزاحمان نواميس شهروندان در عمليات هايي جداگانه توسط ماموران پليس اصفهان دستگير شدند و در بازرسي بدني از آنها 18 قبضه سلاح سرد كشف وضبط شد.
رييس پليس مركز استان ادامه داد: در ادامه اجراي طرح، 52 نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگير و در بازرسي از آنان مقاديري مواد مخدر از نوع ترياك ، هروئين و شيشه به همراه ترازوي مخصوص توزين مواد مخدر و تعدادي آلات و ادوات استعمال شيشه كشف و ضبط شد.
اين مقام مسئول تصريح كرد: در همين رابطه 29 نفر از سارقان سابقه دار مغازه ها، خودروها ، داخل خودرو ها، صندوق صدقات، موتورسيكلت و كيف قاپي شناسايي و دستگير شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان خاطر نشان كرد: تمامي دستگير شدگان به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شدند.
سرهنگ "بختياري" در پايان با تقدير از همکاري و مشارکت خوب مردم با ماموارن اين فرماندهي در اجراي طرح مذكور از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد توزيع مواد مخدر و هرگونه جرمي مراتب را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان و مجرمان اقدام لازم صورت گيرد./ف
برچسب ها: پارک ، تفرجگاه ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار