نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس نهم شورای اسلامی برگزاری نمایشگاه قرآن کریم را فرصتی مناسب برای معرفی الگو های موفق قرآنی عنوان کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد ؛ قاسم جعفری قانون اساسی یک جامعه دینی را قرآن کریم عنوان کرد و اظهار داشت: قرآن کریم برای تمام ابعاد زندگی دنیوی و اخروی بشر نسخه معینی مشخص کرده است که اگر قرآن در یک جامعه دینی حاکم شود افراد جامعه به آموزه های قرآنی عمل می کنند.

وی اضافه کرد: اگر مردم به این کتاب الهی ایمان داشته باشند و به آن عمل کنند قرآن درهای برکت خود را می گشاید و جامعه الهی خواهیم داشت.

جعفری همچنین آموزش درست قرآن به نسل جوان را مورد تاکید قرار داد و گفت: اگر قرآن را به درستی به نسل جوان آموزش دهیم تاثیر پذیری آنان از قرآن و فرهنگ قرآنی بیشتر خواهد بود.

وی برگزاری نمایشگاه های قرآنی را فرصتی مناسب برای معرفی شخصیت های قرآنی و الگو پذیر عنوان کرد و افزود: نمایشگاه ها معرفی کننده الگوهای موفق هستند پس اگر این چنین نمایشگاه هایی با کیفیت و غنای محتوایی برگزار شوند تاثیر گذار خواهند بود.

جعفری در خاتمه به نقش خانواده ها برای ترویج فرهنگ قرآنی و تشویق نسل حاضر به فرهنگ قرآنی اشاره کرد و گفت: در اسلام خانواده کانون اصلی حیات بشری و فرزندان نیز زینت خانواده ها هستند ،در این راستا حضور فرزندان با خانواده هایشان در چنین نمایشگاه هایی کمک می کنند که در طول زندگی انتخاب هایی بر اساس آموزه های قرآنی داشته باشند./س

برچسب ها: نمایشگاه ، قرآن ، فرصت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.