احمد توکلي با ارسال نامه‌‌اي در پاسخ به اتحاديه دبير سياسي انجمن اسلامي دانشجويان مستقل براي پيگيري استيضاح وزير کار، تعاون و رفاه اجتماعي به دانشجويان قول داد.

به گزارش‌ حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، هفته پيش محمد رضايتي دبير سياسي تشكيلات انجمن اسلامي دانشجويان مستقل در نامه‌اي سرگشاده خطاب به طراحان استيضاح وزير کار،‌ تعاون و رفاه اجتماعي خواستار پيگيري مجدد استيضاح وي در مجلس شوراي اسلامي شده بود، احمد توكلي نماينده مردم تهران در پاسخ، نامه‌اي ‌را در ارتباط با پيگيري پرونده استيضاح وزير کارخطاب به اتحاديه انجمن اسلامي دانشجويان مستقل ارسال کرد.

متن کامل نامه بدين شرح است:

دوستان انقلابی و عدالتخواه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل

سلام خدا بر شما و همه دانشجویان عدالت طلب

نخست از تذکر دلسوزانه شما تشکر می‌کنم. ما سیاستمداران همواره محتاج نظارت مردم هستیم. لازم می‌دانم دلایل تاخیر در استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی را بیان کنم تا بدانید بر سر عهد خود هستیم و پیمان نگسستیم. از ابتدا سعی ما بر این بود که تا ممکن باشد از طرقی غیر از استیضاح به نجات این سازمان بزرگ اجتماعی-اقتصادی متعلق به قشر زحمتکش کارگر موفق شویم زیرا استیضاح وزیر ضعیف الاراده ضرورتا به معنای خارج شدن کار از دستان فردی بدون صلاحیت نبود. 

گرچه وقتی راه دیگری نماند گزیری از آن نیست. قبول حکمیت، پذیرش حداد برای وساطت به امید تامین همان هدف و بالاخره شکایت به دیوان عدالت اداری به عنوان آخرین راه از این دست، به همین دلیل ترجیح داده شد.

دیوان با جدیت و دقت در حال بررسی است. تاکنون سه جلسه کمیته تخصصی در حوزه بیمه و روابط کار تشکیل شده است و بنده همراه با زاکانی، پرویز سروری، نجابت و دهقان در این جلسات شرکت کرده‌ایم و از مواضع و درخواست قانونی خود دفاع کرده‌ایم.

روز دوشنبه همین هفته 91/5/9 هیئت عمومی دیوان که بالاترین مرجع تصمیم گیری است برای اتخاذ تصمیم درباره شکایت ما انشاءالله تشکیل جلسه می‌دهد. ابتدا هیئت درباره صلاحیت خود برای رسیدگی تصمیم می‌گیرد و اگر نتیجه مثبت بود، که امیدواریم چنین باشد، بحث ماهوی را انجام می‌دهد و رای صادر می‌کند. خدا کند این انتصاب منافی مصالح کشور و مردم، بدین ترتیب لغو شود. اگر خدای ناخواسته نشد استیضاح را انجام خواهیم داد. تحرک جنبش دانشجویی هر چه بیشتر باشد کار بهتر پیش خواهد رفت.

و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین


انتهاي پيام/ر

برچسب ها: رضایتی ، احمد ، توکلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار