رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش از اعلام برنامه امتحان از اول ابتدایی تا پیش دانشگاهی برای 150 کشور دنیا از طریق مدارس یا نمایندگان سیاسی خبر داد.

عبدالامیر عرفی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به این که برنامه امتحان از اول ابتدایی تا پیش دانشگاهی برای 150 کشور دنیا از طریق مدارس یا نمایندگان سیاسی ابلاغ شده است ، افزود: برنامه امتحانات هماهنگ و نهایی شهریور و مهرماه سال 91 مجتمع های آموزش و پرورش دانش آموزان مدارس دولتی و غیر دولتی آموزش از راه دور بزرگسالان و داوطلبان آزاد ویژه دانش آموزان خارج از کشور در دو زمان صبح و بعد از ظهر در سراسر دنیا ابلاغ شد.
عرفی ادامه داد: امتحانات پایه اول تا سوم ابتدایی مطابق آیین نامه ارزشیابی کیفی و  توصیفی برگزار می شود اما برای دانش آموزان سال پنجم در کشور کتاب که مدرسه رسمی داریم توسط همان مدرسه برنامه ریزی و اجرا می شود.
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: یک برنامه افق برای کشورهای که ساعت رسمی آنها 2ساعت زودتر از وقت گرینویچ و یک برنامه برای کشورهایی که 2 ساعت دیرتر از وقت گرینویچ یعنی 10 و 14 به وقت تهران است ابلاغ کردیم.
عرفی گفت: در دوره راهنمایی مدارس که به صورت رسمی در خارج از کشور داریم موظف اند سال سوم را به صورت هماهنگ برگزار کنند.
رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش افزود: برای دانش آموزان پایه اول و دوم متوسطه درسی به صورت هماهنگ در سراسر برگزار نمی شود و همچنین برای دانش آموزان که در شاخه کاردانی تحصیل می کنند برنامه امتحانی هماهنگ داریم./ف
برچسب ها: امتحان ، مدرسه ، درس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار