معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: درایام ماه مبارک رمضان طرح نسیم بهشت به منظور مشاوره دینی و پاسخگویی به شبهات دینی باحضور طلاب حوزه علمیه در 30 ایستگاه منتخب مترو انجام می شود.

مرتضی جعفر پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به استقبال مسافران در طول دوره های گذشته از حضور طلاب در ایستگاه ها باعث  شد تا این طرح استمرار پیدا کند.
وی تصریح کرد: در دسترس بودن روحانیون می تواند بسیاری از غدغه ها شبهات دینی مردم را کاهش داده و به افزایش بار معنوی آنان نیز کمک چشم گیری کند.
جعفر پور با بیان اینکه ارتباط چهره به چهره از مزیت های این مشاوره هاست گفت: امسال با دوره های آموزشی ویژه ای که برای این روحانیون در نظر گرفته شده است ظرفیت بالایی برای مواجهه و پاسخگویی به افراد ایجاد شده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو افزود: در این دوره علاوه بر پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی محتواهایی در قالب برشور با موضوعات مختلف اعتقادی در بین مسافران توزیع خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: در همین چند روز گذشته از ماه مبار ک رمضان نیز استقبال شهروندان از این طرح بسیار خوب بوده است.
جعفرپور افزود: امسال اگر چه از نظر تعداد ایستگاه ها افزایش نداشتیم اما از نظر کیفی تلاش کرده ایم با برگزاری کلاس هایی آموزش میزان مهارت این افراد را افزایش دهیم.
وی افزود: امسال در 30 ایستگاه مترو این طلاب به صورت مستمر در 3 ساعت از صبح و 3 ساعت در عصر حضور دارند.
وی همچنین از برپایی نماز جماعت در ایستگاههای که نماز خانه مناسبی وجود ندارد در سالن مترو فرش پهن کرده و نماز جماعت برگزار می شود./ف
برچسب ها: نماز ، جماعت ، برپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار