هند نسبت به حضور یك زن ناشناس در تركیب تیم این كشور هنگام ر‍ژه در مراسم افتتاحیه بازیهای المپیك لندن به برگزاركنندگان این بازیها اعتراض كرد.

    به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری فرانسه، این زن ناشناس كه لباس قرمز و آبی بر تن داشت با وجود آنكه جزو تیم هند نبود در كنار سوشیل كومار پرچم دار هند گام برمی داشت.
 'مورالدیهاران راجا' سرپرست كاروان اعزامی هند به بازیهای المپیك لندن این رفتار را محكوم كرد. وی حضور این زن را با آنكه نشان شناسایی با خود به همراه نداشت نقض امنیتی ندانسته است. راجا در گفت و گو با نشریه تایمز هند حضور این زن را یك مورد واضح مزاحمت بیان كرد و افزود ما این مسئله را نزد برگزاركنندگان بازیها مطرح می كنیم. وی افزود ما نمی دانیم او چه كسی است و چرا این اجازه به او داده شد. حركت او با ورزشكاران ما باعث شرمندگی است. وی افزود:نمی توانم بگویم این مورد یك نقض امنیتی بوده، اما درخواست عذرخواهی خواهیم كرد. وی گفت: او ما را در انظار جهانیان خجالت زده كرد.
 تیم هند فقط 10 ثانیه در تلویزیون نشان داده شد درحالی كه این زن در كانون توجه قرار گرفت. هند با 81 ورزشكار بزرگترین تیم المپیك را به لندن اعزام كرده و امیدوار است در مقایسه با المپیك پكن كه فقط یك طلا و دو برنز تصاحب كرد نتیجه بهتری در بازیهای امسال داشته باشد.
برچسب ها: هند ، میهمان ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.