ساخت پارکینگ های مکانیزه مدت هاست که در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران قرار دارد و این بار قرار است پارکینگ 14 طبقه تمام مکانیزه طی مدت یک سال در شمال تهران احداث شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران پارکینگ آن هم در کلان شهری مثل تهران تبدیل به معضلی لاینحل شده است که تمامی مسئولان شهری را برآن داشت تا به فکر تامین پارکینگ در پایتخت بیفتند.
خودروها هر روز بیشتر می شوند و پارکینگ های پایتخت پاسخگوی این خودروها نیستند علاوه بر کمبود پارکینگ مکانیزه نبودن آنها مشکلی است که شاید با اندکی فعالیت مرتفع شود.
اما انگار مکانیزه شدن پارکینگ ها به تازگی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و مکانیزه شدن پارکینگ ها از شمال تهران آغاز شده بر همین اساس مدیر کل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از احداث یک پارکینگ تمام مکانیزه جدید در شمال تهران خبر داد و افزود: این پارکینگ با ظرفیت 160خودرو در 14 طبقه احداث می شود.
آقایی با تاکید بر اینکه برای احداث این پارکینگ طبقاتی یک سال زمان در نظر گرفته شده که پیش بینی می شود خرداد ماه سال آینده این پارکینگ به بهره برداری برسد./ل
برچسب ها: کلان ، شهر ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.