رئیس هیئت شنای آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات واترپلو نونهالان کشور 11 و 12 سال به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

میرمحمد کاشف در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت:‌ مسابقات واترپلو نونهالان کشور 11 و 12 سال در استخر 22 بهمن کرمانشاه برگزار شد و امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی با بیان اینکه‌ این مسابقات بر اساس قوانین بین‌المللی واترپلو (فینا) و طی مراحل مقدماتی، نیمه‌نهایی و نهایی برگزار شد، افزود: تیم‌های ‌آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، خراسان‌رضوی، گیلان، اصفهان، فارس، تهران و کرمانشاه به مدت چهار روز به رقابت با یکدیگر پرداختند.

کاشف با بیان اینکه تیم کرمانشاه قهرمان مسابقات واترپلو نونهالان کشور‌ شد، ادامه داد:‌ در پایان مسابقات واترپلو نونهالان کشور تیم کرمانشاه میزبان این دوره از مسابقات با کسب پنج پیروزی و یک تساوی و در مجموع 11 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم واترپلو تهران با پنج برد و کسب 10 امتیاز و ‌تیم فارس نیز با سه پیروزی و کسب هفت امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

رئیس هیئت شنای آذربایجان‌غربی با اعلام نتایج روز نخست مسابقات، ادامه داد: در روز نخست این دوره از مسابقات در نوبت صبح ‌فارس 9 – خراسان‌رضوی 5،‌ کرمانشاه 5 – تهران 3، آذربایجان‌غربی 4- آذربایجان‌شرقی 4 کسب شد و در نوبت عصر نیز ارومیه 5- فارس 2، ‌تهران 5 – خراسان‌رضوی صفر و آذربایجان‌شرقی با کسب سه و اصفهان دو امتیاز به کار خود پایان دادند.

وی با بیان اینکه دومین روز این مسابقات نیز در دو نوبت صبح و عصر پیگیری شد، ادامه داد: ‌مسابقات نوبت صبح‌ با نتایج تهران 4- آذربایجان‌غربی صفر، فارس 6 - اصفهان 1‌،‌ کرمانشاه 8 – خراسان‌رضوی صفر و در نوبت عصر‌ تهران 5 – اصفهان صفر،‌ کرمانشاه 8- آذربایجان‌غربی 2 و فارس 6 - آذربایجان‌شرقی 4 امتیاز پیگیری شد.

کاشف با بیان اینکه در پایان روز دوم تیم کرمانشاه با سه پیروزی در صدر رقابت‌های واترپلو نونهالان کشور قرار گرفت و تیم‌های تهران و فارس در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در روز سوم مسابقات‌ ‌در نوبت صبح کرمانشاه 8 – اصفهان 4، تهران 9 - آذربایجان‌شرقی 1، خراسان رضوی 4- ارومیه 2 در نوبت صبح حاصل شد و در ‌نوبت بعد از ظهر کرمانشاه 6- آذربایجان‌شرقی صفر،‌ اصفهان 2 - خراسان‌رضوی 1 و‌ تهران 5 - فارس 2 به کار خود پایان دادند.

رئیس هیئت شنای آذربایجان‌غربی با اعلام نتایج روز پایانی مسابقات خاطرنشان کرد: در روز چهارم کرمانشاه 7- فارس 7،‌ آذربایجان‌غربی 6- اصفهان 2 و آذربایجان‌شرقی 6- خراسان‌رضوی 2 به دست آوردند./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.