با ابلاغ مصوبه جدید طرح تفصیلی شهر تهران ویژه مناطق مرکزی شهر به منظور نوسازی بافت فرسوده در محدوده منطقه 11 ، امکان دریافت جواز 3 طبقه به همراه تسهیلات تشویقی فراهم شده است.

به گزارش  گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، در مصوبه جدید معاونت شهرسازی و معماری شهر تهران به منظور تشویق شهروندان به نوسازی بافت فرسوده ، امتیاز ویژه ای برای مناطق 11و12 به عنوان مناطق مرکزی پایتخت در نظر گرفته شده است که این امکان را به مالکان می دهند تا در صورت  وجود ملک با مساحت 150 متر مربع و با عرض معبر 8 متر بتوانند 3 طبقه جواز به علاوه یک طبقه تشویقی برای ملک خود دریافت نمایند.

این اقدام با توجه به بافت متراکم و فرسوده منطقه 11 که بیشتر املاک ریز دانه و کم مساحت هستند ، امتیاز ویژه ای برای شهروندان مناطق مرکزی محسوب می شود که در صورت تجمیع به شرط رسیدن به مساحت بیش از 150 متر مربع تسهیلات تشویقی دیگری نیز از جمله 2 طبقه اضافه را دریافت می کنند.

شایان ذکر است این تسهیلات صرفا برای مناطق 11 و 12 در نظر گرفته شده و دریافت جواز برای سایر مناطق شهر تهران دارای شرایط دیگری است.
برچسب ها: نوسازی ، املاک ، فرسوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار