فرماندار بوکان گفت: باید با برنامه‌ریزی و تربیت اصولی جوانان زمینه‌ای فراهم شود تا برای مدیریت آینده کشور از توان جوانان بهره لازم را ببریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، حسن عباسی در ستاد ساماندهی جوانان که در فرمانداری بوکان تشکیل شد، اظهار داشت: بهره‌گیری از توان و انرژی جوانان در راستای اداره امور در آینده یکی از مواردی است که باید توسط مسئولان به آن توجه شود و در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه جوانان آینده‌سازان کشور هستند، تصریح کرد:جوانان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند و لازم است تا از این سرمایه‌ها به نحو احسن حمایت و پشتیبانی کنیم.

عباسی افزود: برای بهره‌گیری از جوانان در مدیریت جامعه در آینده نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و کارآمد برای آن‌ها هستیم.

وی بر مشارکت هر چه بیشتر جوانان در این زمینه تاکید کرد و گفت: لازم است تا مشارکت فعال خود جوانان در برنامه‌ریزی‌ها فراهم شود.

عباسی با تاکید بر توجه هر چه بیشتر به نسل جوان و خواسته آن‌ها، خاطرنشان کرد: باید به قدری جوانان را قوی و مستقل بار بیاوریم تا در برابر توطئه‌های استکبار قدرت ایستادگی داشته باشند.

وی جوانان را سرمایه کشور دانست و اعلام کرد: لازم است تا جوانان به دنبال پیشرفت در عرصه‌های مختلف باشند و به همراه این پیشرفت و تعالی علمی به تعالی در دین و معرفت نیز دست یابند.

عباسی با اشاره به غنی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت اعلام کرد: با توجه به اینکه در فصل تابستان جوانان وی غنی سازی فارغ از تحصیل هستند باید برنامه‌ریزی دقیق و کارآمد در راستای پر کردن اوقات فراغت آن‌ها فراهم کنیم تا انگیزه‌های لازم برای حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های اوقات فراغت به وجود آید./س

برچسب ها: کشور ، بوکان ، بهره گیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.