عضو كميسيون آموزش مجلس در مخالفت با دو فوريت اصلاح قانون سرباز قهرمان گفت:‌ در شرايط فعلي نيازي به طرح دو فوريتي اين مسئله وجود ندارد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام عليرضا سليمي نماينده مردم محلات و دليجان در صحن علني امروز(يكشنبه) مجلس در مخالفت با طرح دو فوريت اصلاح قانون سرباز قهرمان گفت: چه لزومي دارد در شرايط فعلي قانون سرباز قهرمان که از قهرمانان المپيک حمايت مي‌کند را با قيد دو فوريت در دستور کار قرار دهيم.

وي در ادامه افزود: اگر چنين طرحي به صورت دو فوريت دردستور کار قرار نگيرد مشکلي متوجه جامعه نمي‌شود ولي تا به حال چه حمايتي از ساير قشرها همچون نخبگان علمي به عمل آمده است که در شرايط فعلي نين طرحي نيازمند قيد دو فوريت است.

همچنين غلامرضا کاتب نيز در مخالفت با اين طرح گفت: اگر هدف اين طرح حمايت از ورزشکاراني که زحمات زيادي کشيده اند است بايد يادآور شد که نخبگان علمي نيز به همين اندازه زحمت کشيده اند بنابراين اصلاح چنين قانوني با قيد دو فوريت تبعيض است.

گفتني است طرح اصلاح قانون سرباز قهرمان با هدف حمايت از قهرمانان المپيک با تضمين آينده شغلي و حذف خدمت سربازي آنها مطرح شده است.
انتهاي پيام/س2
 
برچسب ها: قانون ، سرباز ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار