معاون عملیات سازمان آتش نشانی از کمبود نیروی انسانی و تجهیزات کافی در برخی از ایستگاه های آتش نشانی استان تهران خبر داد.

فتح الله تیموری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در بعضی حادثه ها مانند حوادث جاده ای در اتوبان تهران- قم به دلیل نبود نیروهای آتش نشان، امکانات و تجهیزات کافی در ایستگاه های آتش نشانی نمی توانند به سرعت و با تمام امکانات در صحنه حادثه حاضر شوند.
تیموری افزود: لذا به همین دلیل از سازمان آتش نشانی تهران در خواست کمک می کنند که نیروهای ما نیز باید 60 یا 70 کیلومتر مسیر طی کنند تا بتوانند نیروهای اعزام شده قبلی را پشتیبانی کنند.
وی خاطر نشان کرد: به همین علت سرعت و کیفیت امداد و کمک رسانی مطلوب کاهش می یابد و چه بسا در یک حادثه خسارت و زیان های جبران ناپذیری وارد شود.
معاون عملیات آتش نشانی تهران در ادامه اظهار داشت: امیدواریم با تمهیدات ویژه و تلاش مسئولین ذی ربط ایستگاه های آتش نشانی شهرهای مستقل استان تهران-قم یا دیگر شهرهای مجاور و... به نیروی انسانی و همچنین تجهیزات و امکانات کافی مجهز شوند تا بتوانیم هرچه مطلوب تر به هموطنان و همشهریان در مدت زمان استاندارد خدمت رسانی کنیم.
وی در جواب سوالی که چرا آمار تصادفات محور تهران-قم رو به افزایش است عنوان کرد: در محور تهران-قم به علت سراشیبی تند و همچنین در بعضی مواقع خواب آلودگی رانندگان و رعایت نکردن نکات ایمنی که در ورودی و خروجی های شهری رعایت شود اتفاقات ناگواری رخ می دهد.
همچنین تیموری در پایان از کاهش آمار حوادث آتش سوزی در ماه مبارک رمضان یاد کرد و افزود: در ماه رمضان نسبت به دیگر ماه های سال خوشبختانه آتش سوزی که موجب خسارات جانی و یا مالی شدید باشد رخ نداده است./ل
برچسب ها: اتش ، نشانی ، نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار