رئیس بیمارستان کودکان مفید تامین کمبود نیروی پرستاری، اعمال ضریب ویژه کاری برای پرستاران بیمارستان های کودک و تجهیز یک دستگاه ام آر ای را از وزیر بهداشت درخواست کرد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ دکتر روزرخ، رئیس بیمارستان کودکان مفید  شب گذشته 7 تیر  در مراسم اجرای پزشک خانواده که در سالن بیمارستان کودکان مفید برگزار شده بود افزود: این بیمارستان در سال 54 توسط یک خیر تاسیس شده است و در حال حاضر دارای 246 تخت مصوب با ضریب اشغال 90 درصد و حتی ضریب اشغال 100 درصد در برخی از بخش ها روبرو است.

وی با اشاره به این که  این بیمارستان علاوه بر ارائه خدمات به کودکان تهرانی به کودکان ایران و کودکان همسایگانمان ارائه خدمت می دهد گفت: این بیمارستان دارای 60 هیئت علمی در تمامی طب اطفال و 7 مرکز تحقیقات است و در 9 رشته فوق تخصصی و 4 رشته تخصصی متولی آموزش دستیاری می باشد.

روزرخ به افتتاح اورژانس جدید این بیمارستان اشاره کرد و گفت: اورژانس قبلی دارای 10 تخت بوده که با افتتاح اورژانس جدید به 34 طرح با تمام امکانات درمانی و تشخیصی مجهز شده است .

وی اظهار داشت: این بیمارستان با کمبود 4500 نیروی تخصصی مواجه است در حال حاضر این مرکز به 110 پرستار و با اجرای طرح ارتقاء بهره وری به 170 پرستار نیاز دارند.

رئیس بیمارستان کودکان مفید خاطر نشان کرد: اعمال ضریب ویژه کاری برای پرستاران بیمارستان کودکان، تامین اعتبار، اختصاص اعتبار برای خرید یک دستگاه ام آر ای و حمایت لازم برای ساخت ساختمان کلینیک و آموزش و پژوهش از درخواست های این بیمارستان از وزیر بهداشت می باشد./ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.