بیمارستان کودکان مفید به دلیل مراجعه بالا و اثرگذاری مهم باید به تمام امکانات درمانی مجهز و آماده باشد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ تمدن، استاندار تهران در مراسم اجرای برنامه پزشک خانواده دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که در آمفی تئاتر بیمارستان کودکان مفید برگزار شده بود افزود: اجرای پزشک خانواده یکی از طرح های بزرگ کشور را رقم زد طرحی که نیاز به انگیزه و اعتقاد داشت و امروز شاهدیم که با تلاش های مسئولین مربوطه استان ها یکی پس از دیگری در طرح پزشک خانواده قرار می گیرند.

وی با اشاره به این که استان 12 میلیونی تهران در اجرای این برنامه پیش قدم شده است گفت: چند روز پیش دانشگاه علوم پزشکی تهران و امروز دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی وارد اجرای پورسه پزشک خانواده شدند.برنامه ای که در راستای سیاست های عدالت خواهان جامعه کلید خورده است باید توجه داشت این برنامه یک برنامه اجتناب ناپذیر است چرا که روند استفاده از خدمات پزشکی و درمانی امروزی پاسخگوی نیازهای مردم نیست و باید تحولی ایجاد شود که برنامه پزشک خانواده این تحول را ایجاد کرده است.

استاندار تهران ادامه داد: استانداری تهران 30 میلیارد ریال به بیمارستان کودکان مفید کمک کرده است و امسال هم جزء برنامه های خود این کمک را قرار می دهد.

وی خاطر نشان کرد: بیمارستان کودکان مفید یک بیمارستان اثر گذار و مهم برای کودکان است، بنابراین باید به بیمارستانی آماده، مجهز و پیشرفته تبدیل شود./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.