مديريت ساخت و توسعه راههاي اداره راه و شهرسازي سيستان و بلوچستان گفت: در حوزه راهها، احداث بزرگراه زابل- زاهدان بطول 215 كيلومتر ازپروژه هاي مهر ماندگار است كه هم اكنون از سمت زاهدان به طول 28 كيلومتر 65 درصد و از سمت زابل به طول 32 كيلومتر 50 درصدپيشرفت فيزيكي داردكه 150 كيلومتر باقي مانده آن هم در قالب پنج قطعه در حال اجراي مناقصه است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  زاهدان، منصور ملاشاهي  رابطه اظهار داشت: بزرگراه زابل دوست محمد به طول 30 كيلومتربا پيشرفتي بالغ بر 50 درصد در حال احداث است.

وي افزود: پروژه ديگر اين اداره كل بزرگرراه زاهدان بم به طول 205 كيلومتر است كه هم اكتوت بيش از ده درصد پيشرفت فيزيكي دارد.

مديريت ساخت و توسعه راهها اداره راه و شهرسازي سيستان و بلوچستان بيان داشت: قطعه يك پروژه باند دوم بزرگراه زاهدان بم، به طول 40 كيلومتر در حال اجرا بوده و قطعات ديگر نيز در حال مناقصه و انتخاب پيمانكار است.

وي مطالعه و احداث بيمارستان هيرمند را با 64 درصد پيشرفت فيزيكي، بيمارستان زهك با 47 درصد،و بيمارستان سراوان با 8 درصد پيشرفت فيزيكي را از ديگر پروژه هاي مهر ماندگار اين اداره كل عنوان كرد.

ملاشاهي گفت: تكميل بيمارستان راسك با 55 درصد پيشرقت فيزيكي نيز پروژه مهر ماندگار اداره كل راه و شهرسازي سيستان وبلوچستان است.

وي گفت: برخي پروژه هاي مهر ماندگار در صورت تأمين اعتبار به موقع،تا پايان سالجاري و مابقي ان شاا... تا ارديبهشت ماه 92 به اتمام خواهد رسيد./س

برچسب ها: زاهدان ، پیشرفت ، بزرگراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.