فرمانده سپاه روح ا... و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای ترویج فریضه امر به معروف است.

 

سردار ابوحمزه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک  افزود: فضای جامعه در این ماه مبارك به لحاظ روحی و روانی برای پذیرش خوبی و پرهیز از بدی ها آماده تر از سایر ماه ها است بنابراین می توان بیش از پیش به امر به معروف و نهی از منكر عمل كرد.

وی بیان كرد: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منكر مهم ترین راهكار كاهش آسیب های اجتماعی و حفظ بنیان خانواده ها محسوب می شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مركزی اضافه كرد: اهمیت امر به معروف و نهی از منكر به میزانی است كه قرآن كریم از امتی كه به این دو موضوع اساسی توجه دارند به عنوان برترین امت‌ها نام برده و چنین جامعه ای را رستگار و سعادتمند می داند.

سردار ابوحمزه تاكید كرد: همه مردم باید عمل به این فریضه را وظیفه خود بدانند و به این امر مهم اهتمام ورزند تا نظارت همگانی تحقق یابد.

وی خاطر نشان كرد: نهادینه شدن این فریضه در جامعه از انحراف قشرهای مختلف مردم به ویژه ناهنجاری های اخلاقی، رفتاری و گفتاری نسل جوان جلوگیری می كند كه برای تحقق این مهم می توان از ظرفیت های بی نظیر ماه مبارك رمضان استفاده كرد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر استان مركزی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منكر در اسلام از جایگاه بالایی برخوردار است و عمل به آن وظیفه ای همگانی محسوب می شود و قشرهای مختلف مردم و مسوولان در این زمینه نقش دارند./س

برچسب ها: رمضان ، ترویج ، فریضه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.