فرماندار سلماس با عنوان اینكه مردم نگران ارزاق عمومی نباشند گفت: در كنار تامین مایحتاج ضروری مردم در حد كفایت با گرانفروشان به شدت برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اروميه به نقل روابط عمومي فرمانداري شهرستان سلماس؛ مرتضی نظری  افزود : از دوازدهم تیر ماه چهارتن گوشت مرغ در هشت نقطه شهر ستان سلماس توزیع شده و روند توزیع همچنان ادامه خواهد داشت .

وی اظهار داشت : همچنیبن از بیست و پنجم تیرماه توزیع 50 هزار تن برنج نیز آغاز شده و علاوه برآن 150 تن نیز در انبارها ذخیره سازی شده كه در صورت نیاز توزیع می شود.

فرماندارسلماس با اشاره به توزیع شكر مورد نیاز مردم گفت: با توجه به قصل تهیه مرباجات توسط خانواده ها 40 تن شكر در سطح شهر توزیع شده و از بابت تامین این كالا نیز هیچ نگرانی وجود ندارد.

نظری یادآورشد : درنمایشگاه طرح ضیافت كه اواخر همین هفته پرپا خواهد شد كالاهاي اساسي مورد نياز مردم با تخفیف 15 الی 30 درصد فروخته خواهد شد .

وی افزود : در این نمایشگاه علاوه برگوشت قرمز و مرغ، حبوبات ، مواد پروئتینی ، البسه و سایر وسایل مورد نیاز مردم عرضه خواهد شد 

فرماندارسلماس با بیان اینكه عده ای تلاش می كنند با ایجاد فضای روانی و تبلیغ گرانی و تورم آنهم درماه مبارك رمضان كام دشمنان را شیرین كنند اظهار داشت : برای مبارزه با دشمنان پیشگیری از افزایش كاذب قیمت ها علاوه بر تامین ارزاق مورد نیاز مردم گروه های محسوس و نامحسوس بازار را كنترل و در صورت مشاهده هر گونه تخلف به شدت با آنان برخورد خواهد شد./س

برچسب ها: گرانفروشان ، سلماس ، توزیع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.