ملی پوش وزن 60 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی گفت: در بازی های المپیک 2012 باید بهترین کشتی هایم را بگیریم چراکه بعد از این رقابت ها دیگر حسرت خوردن هیچ فایده ای نخواهد داشت.

امیر نوروزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: پس از رقابت های جهانی استانبول چند ماهی از کشتی دور بودم و پس از آن تمرینات خود را برای حضور پرقدرت در بازی های المپیک زیر نظر کادر فنی آغاز کردم.

وی با اشاره به تمرینات سخت و پرفشار در اردوهای آماده سازی تیم ملی ادامه داد: گاهی اوقات فشار تمرینات به قدری زیاد بود که واقعاً کم می آورم اما از آنجا که هدفم رسیدن به یکی از سکوهای قهرمانی در المپیک 2012 بود با همه نوان و انرژی آنها را تحمل می کردم.

دارنده مدال طلای رقابت های جهانی استانبول درباره وضعیت فعلی خود گفت: خوشبختانه به لحاظ فنی و بدنی شرایطم خوب است آسیب دیدگی جزئی هم که داشتم برطرف شده و در این روزهای باقی مانده بیشتر سغی خواهم داشت روی مسائل روانی کار کنم.

وی درباره این که چقدر از حریفان خود شناخت دارد اظهار کرد: خوب وزن 60 کیلوگرم یکی از اوزان شلوغ در کشتی است فیلم مسابقات فرنگی کاران مدعی را با مربیان تیم ملی چندین بار دیده ام و تقریباً با نقاط ضعف و قوت آنها آشنا هستم ضمن آنکه فکر می کنم کشتی گیران قزاقستان روسیه و بلغارستان شانس بیشتری نسبت به سایرین دارند.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی گوانگجو خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که دارم شاید دیگر نتوانم المپیک بعدی را تجربه کنم از همین رو حالا که به المپیک 2012 می روم همه تلاش خود را خواهم کرد تا با دست پر به کشورم بازگردم که در سال های آینده حسرت این روزها را نخورم.

نوروزی در خاتمه در مورد این که اگر بخواهد خیلی کوتاه خود را معرفی کند چه خواهد گفت اظهار داشت: امید نوروزی نوروزی هستم، متولد شهر شیراز حدود 37 سال سن دارم از کودکی که وارد دنیای کشتی شدم آرزو داشتم یکی روز به دوبنده تیم ملی برسم و برای کشورم افتخار آفرینی کنم با تلاش فراوان بالاخره توانستم به این مهم برسم در بازی های آسیایی 2010 گوانگجو به مدال طلا رسیدم و این موضوع باعث شد انگیزه ام برای کسب موفقیت در میادین بعدی چندین برابر شود در سال 2011 با اقتدار روی سکوی نخست جهان ایستادم که یکی از بهترین روزهای زندگی من بود از همان روز تصمیم گرفتم طوری تمرین کنم که به مدال المپیک برسم هم اکنون چهاردهمین و آخرین اردوی آماده سازی فرنگی کاران جهت اعزام به المپیک 2012 در حال پایان است و طبق برنامه روز دوشنبه 16مردادماه در این میدان بزرگ به مصاف حریفانم خواهم رفت که امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانم یک مدال خوشرنگ را برای کشور عزیزم به دست آورم./آق

برچسب ها: کشتی ، نوروزی ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار