ملي‌پوش وزن 55 كيلوگرم تيم كشتي آزاد گفت:‌كشتي ورزش بي ركوردي است و پيش بيني نتايج آن كار منطقي و درستي نيست.

حسن رحيمي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: انگيزه بسيار خوبي براي حضور در بازي هاي المپيك دارم و تمام تلاشم رسيدن به موفقيت در اين رويداد بزرگ است اما در كشتي همه چيز بستگي به شرايط و روز مسابقه دارد.

وي با بيان اينكه كه در سال قبل از المپيك صاحب مدال جهاني شده است ادامه داد: در رقابت‌هاي جهاني استانبول در حالي به مدال رسيدم كه ايران در سبك وزن 11 سال موفقيتي به دست نياورده بود، ضمن آنكه همواره مسابقات جهاني قبل از المپيك سطح بسيار بالايي دارد.

دارنده مدال برنز جهاني با بيان اينكه در روزهاي اخير از من سوال مي‌شود براي المپيك قول چه مدالي را مي‌دهم تصريح كرد: كساني كه من را مي‌شناسند به خوبي مي‌دانند كه هميشه با تمام وجود روي تشك حاضر شدم و هيچ موقع كم‌كاري نكرده‌ام، در مورد مدال المپيك هم بايد بگويم تنها قولي كه مي‌توانم بدهم اين است كه از هيچ تلاش و كوششي براي رسيدن به موفقيت دريغ نخواهم كرد.
رحيمي در پاسخ به اين سوال كه چطور مي‌تواند بيوگرافي مختصري از خود بدهد اظهار داشت: من، حسن رحيمي، متوليد سال 13 اسلامشهر استان تهران هستم حدود 10 سال است كشتي مي‌گيرم و علاوه بر دو مدال طلا و نقره رقابت‌هاي جهاني جوانان در رده بزرگسالان نيز صاحب مدال برتر مسابقات جهاني استانبول شده‌ام ضمن آنكه يك طلا و يك برنز نيز از رقابت‌هاي قهرماني آسيا در كارنامه دارم. هم‌اكنون نيز ملي پوش سبك وزن ايران اعزامي به رقابت‌هاي المپيك 2012 لندن هستم كه خود را در دهمين مرحله اردوي آماده‌سازي تيم ملي زير نظر كادر فني براي حضور پرقدرت در اين ميدان بزرگ آماده مي‌سازم و در روز جمعه 20 مرداد ماه در سالن اكسل شهر لندن بر روي تشك خواهم رفت كه اميدوارم در نهايت با دست پر از اين مسابقات به كشورم بازگردم./آق


برچسب ها: کشتی ، المپیک ، رحیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار