نماينده تنيس روي ميز ايران در بازي هاي المپيك 2012 گفت: هيچ شناختي از نحوه بازي حريف استراليايي ام ندارم اما همه تلاشم را براي كسب بهترين نتيجه انجام مي دهم.

نوشاد عالميان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: امشب در بازي اولم با (جاستين هان) بازيكن چيني الاصل استراليا بازي دارم در حالي كه تاكنون هيچ يك از بازي هاي او را نديده ام.بازي اين بازيكن با حريفي توگويي اش را در مرحله مقدماتي  را هم نديدم اما مي دانم در رده 386 جهان قرار دارد.

وي در خصوص تمرينات خود در لندن گفت: تمرينات خوبي را سالن اكسل محل برگزاري بازي ها و در كنار ورزشكاران قدرتمندي برگزار كردم و هم اكنون شرايط خوبي قبل از مسابقات دارم.

عالميان ادامه داد: مشكلي در لندن نداريم و همه چيز خوب است. از شرايط ميزباني آنها رضايت داريم و اميدوارم بتوانم در اين مسابقات پيروز باشم.

وي در مورد بازي ندا شهسواري ديگر نماينده ايران در اين المپيك لندن تصريح كرد: متاسفانه بازي شهسواري در بازي ها را نديدم اما باخت چهار بر سه وي مقابل حريف با تجربه آفريقايي نتيجه قابل قبولي بوده و او كار بزرگي در اين بازي ها كرده است.

عالميان افزود: در مراسم افتتاحيه بازي هاي المپيك 2012 لندن شركت نكردم و ترجيح دادم استراحت كنم تا با توان كافي در بازي اول شركت داشته و عملكرد خوبي از خود نشان دهم./مح
برچسب ها: المپیک ، لندن ، پینگ پنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۵:۰۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
ما با هاتیم نوشاد تو ببری یا ببازی قهرمان مائی
آخرین اخبار