سرهنگ ليراوي، صبح امروز از دستگيري 2 توزيع کننده مواد مخدر در محدوده تهرانپارس خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس،سرهنگ سعيد ليراوي، رييس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي تهران بزرگ، صبح امروز، ضمن اشاره به دستگيري 2 توزيع کننده مواد مخدر در محدوده تهرانپارس، از جزييات پرونده متهمان پرده برداشت. اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" با شکايت شهروندان ساکن محدوده فوق مبني بر فعاليت 2 نفر از سابقه داران مواد مخدر در خصوص تهيه و توزيع مواد مخدر، شناسايي و بازداشت متهمان پرونده در دستور کار ماموران پايگاه چهارم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.
وي ادامه داد:" با تکميل شدن تحقيقات و مسجل شدن جرايم اين متهمان و هماهنگي با مقام قضايي ماموران در قالب يک تيم عملياتي به محل اختفا و فعاليت متهمان اعزام شدند که طي اين عمليات متهمان  به نام هاي "مراد" و "فرزاد" بازداشت و در بازرسي از محل مذکور مقاديري مواد مخدر بسته بندي شده آماده براي فروش و توزيع کشف و ضبط شد.
سرهنگ ليراوي عنوان داشت:" در بازجويي هاي انجام شده متهمان به جرايم خود اعتراف و در بازرسي از محل مذکور مقاديري مواد مخدر کشف و ضبط شد که متعاقب آن متهمان براي تحقيقات بيشتر به دادسرا معرفي شدند./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار