عضو كميسيون اقتصادي گفت:‌طرح ذخيره سازي كالاهاي اساسي يكي از راه‌هاي مقابله با تحريم‌هاي يکجانبه غربي‌ها است.

ايرج نديمي نماينده مردم سياهكل و لاهيجان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به دستور رئيس جمهور مبني بر ذخيره سازي 20 قلم كالاي مورد نياز مردم گفت:‌ طرح ذخيره سازي يكي از ابزارهاي اساسي مقابله با تحريم‌هاي يکجانبه غربي‌ها است و مي‌تواند در دور زدن تحريم‌ها، كاهش مشكلات اقتصادي و رفع معضلات معيشتي مردم كمك كند.

وي تصريح كرد:‌ ذخيره سازي اقلام مورد نياز مردم در سه حالت قابل دفاع و ضروري است؛ نخست آنكه مسائل امروزي امكان تهيه آسان و سريع اين محصولات را نمي‌دهد، دوم آنكه نياز بازار را بشناسيم و بر اساس آن تصميم گيري كنيم و نهايتا ذخيره سازي فردي كنار گذاشته شده و در عوض ذخيره سازي عمومي كنيم.

عضو كميسيون اقتصادي مجلس با بيان اينكه اقدام دولت در خنثي سازي برخي شايعات در خصوص كمبود كالاهاي اساسي كه منجر به افزايش تورم و نگراني مردم مي‌شود موثر خواهد بود گفت: ذخيره‌سازي 20 قلم كالاي مورد نياز كه در گروه پنجگانه عنوان شده يكي از مهمترين راه‌هاي مقابله با تحريم‌هاي يکجانبه غربي‌ها است.

نديمي ابراز اميدواري كرد: با ذخيره سازي كالاهاي مورد نياز مشكلات مردم در تامين اين نوع كالاها برطرف شده و ديگر مسائلي همچون مسئله كمبود مرغ پيش نيايد.

گفتني است رئيس جمهور با دستور به وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت خواستار ذخيره سازي 20 قلم كالاي مورد نياز مردم شد.

برچسب ها: ندیمی ، نماینده ، سیاهکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
Tفرامرز
۲۲:۰۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۱
بنام خدا با سلام من فکر کنم دولت تنها یک عضو فعال دارد و آن خود آقای دکتر احمدی نژاد است چرا که تا ایشان در کاری کشیده نشود آن کار به انجام نمی رسد اگر قرار باشد ریس جمهور فکر و توانش را صرف مایحتاج عمومی مردم بکندپس کی باید زمینه های پیشرفت کشور را فراهم کند کم مانده از ریس جمهور تقاضای کشت و برداشت گیاهان غذایی هم بکنند
آخرین اخبار