مجتمع فرهنگی و ورزشی نونهالان از سوی شهرداری منطقه 3 تهران در محله زرگنده آماده بهره برداری شد.



به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شهرداری  منطقه 3، احمد یزدانیان مدیر تربیت بدنی این منطقه با اعلام این خبر گفت : این مجموعه که دریکی از محلات پرجمعیت و قدیمی این منطقه احداث شده است  دارای سالن های  ورزشی در رشته های اسکواش ،بدنسازی ،ایروبیک ، آمادگی جسمانی ، ورزش های رزمی و ژیمناستیک است و طی یک ماه آینده می تواند مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

یزدانیان با اشاره به اینکه بهره برداری از این مجموعه تاثیر به سزایی در افزایش زیر ساخت ها و سرانه ورزش این منطقه دارد تصریح کرد: امکانات این مجموعه می تواند به کمبود سرانه ورزشی محله زرگنده که دارای فقر فضاهای فرهنگی ورزشی است کمک شایانی کند.

مدیر اداره تربیت بدنی منطقه 3 در ادامه 3 سالن ورزشی چند منظوره  ،  یک مجموعه استخر و سونا ، 6 زمین چمن مصنوعی ، یک مجموعه ورزشی تخصصی تیر اندازی، 30 حلقه بسکتبال و 50 ایستگاه تندرستی در بوستان ها و مراکز ورزشی را از مهمترین امکانات ورزشی موجود در سطح این منطقه عنوان کرد.

گفتنی است مجموعه فرهنگی – ورزشی نونهالان در مساحت 5300 متر مربع  دارای امکاناتی نظیر سالن اجتماعات ، سینما ، نمایشگاه  ،کتابخانه و 3 سالن ورزشی چند منظوره و سرای محله است و در خیابان شهید دستگردی ، خیابان شهید دلیری واقع شده است .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار