رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان آذربايجان شرقي از کشف مقدار 140کيلو گرم حشيش با همکاري پليس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد .

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس ، "سرهنگ باغبان" در تشريح اين خبر اعلام داشت : با اجراي نيابت ارسالي از پليس مبارزه با مواد مخدر استان آذربايجان غربي مبني بر دستگيري عناصر تهيه و توزيع مواد مخدر که در اين استان اقدام به فروش مواد مخدرمي نمودند موضوع در دستور كارپليس قرار گرفت.
وي گفت : پس از حصول اطمينان از حمل مواد مخدر از استان تهران به تبريز و سپس حمل آن به اروميه اکيپ عمليات استان آذربايجان غربي بطور تلفيقي در يک عمليات مشترک پس از شناسايي متهم مذکور به محض خروج از منزل، وي را تحت کنترل نامحسوس قرار دادند .
سرهنگ باغبان افزود : متهم به محض احساس حضور مامورين به جهت گمراه نمودن مامورين تعداد 3بسته يک کيلويي مواد مخدر را به بيرون پرتاپ نموده و به علت شلوغي از محل متواري شد . سرهنگ باغبان گفت : مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر در اجراي دستور مقام قضايي و با حضور صاحب آپارتمان و همسايگان وارد منزل شده که در نتيجه بازرسي از داخل کمد ديواري تعداد 137بسته يک کيلويي جمعا" بمقدار 140کيلو گرم حشيش بالفافه کشف و ضبط گرديد .
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان در خاتمه گفت : پرونده عينا به همراه مواد مکشوفه جهت سير مراحل قانوني به دادسرا ارسال و پس ازاجري تشريفات جهت رسيدگي تحويل مامورين مواد مخدر آذربايجان غربي گرديد /ف
برچسب ها: کشف ، حشیش ، آذر بایجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار