سرپرست انتظامي شهرستان قاين خراسان جنوبي از دستگيري يک نفر متهم و کشف 25 کيلوگرم مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ " امير آبادي زاده " گفت : در راستاي مبازره بي امان با قاچاقچيان مواد مخدر و در پي کسب خبري مبني بر متواري شدن يک دستگاه خودروي پژو 405 نقره اي تک سرنشين و اعلام اين که در مسير درخش به ذهان در حرکت است بلافاصله اکيپ گشت فرماندهي انتظامي بخش زهان اين فرماندهي به مسير اعلامي اعزام شدند .
وي ادامه داد : خودروي پژو 405 نقره اي بعد از دقايقي در مسير درخش به ذهان مشاهده شد که به محض مشاهده مأموران به ايست آنان توجهي نکرد و پس از عبور از خرک ، خودرو از ناحيه لاستيک آسيب ديد و از محل متواري شد که بلافاصله اکيپي از مأموران به تعقيب خودروي فوق پرداختند . سرپرست انتظامي شهرستان قاين افزود:راننده خودرو عليرغم همه اخطارها باز هم به ايست ماموران توجهي نکرد که ماموران با رعايت قانون بکار گيري سلاح اقدام به تير اندازي به لاستيک خودرو کرده و در نهايت بعد از طي حدود 6 کيلو متر تعقيب و گريز در سه راهي کبودان متوقف که خودرو از ناحيه موتور دچار آتش سوزي شد .
سرهنگ " امير آبادي زاده " اظهار داشت : بلافاصله متهم دستگير و در بررسي دقيق خودروي فوق از داخل لاستيک مقدار 25 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف شد و متهم پس از سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۷
باید با این افراد بشذت برخورد شه تا درس عبرت بقیه باشن
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۲:۴۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۷
به این میگن قاچاقچی خدایش
آخرین اخبار