شيخ‌الاسلام و خليليان وزراي تعاون، كار و رفاه اجتماعي و جهاد كشاورزي ميهمان اين هفته كميسيون‌هاي اجتماعي و كشاورزي مجلس خواهند بود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران كميسيون‌هاي تخصصي اجتماعي و كشاورزي، آب و منابع طبيعي مجلس در هفته جاري ميزبان دو وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و جهاد كشاورزي خواهند بود.

 بر اين اساس كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي طي روزهاي يكشنبه و سه‌شنبه (هشتم و دهم مرداد‌ماه) بررسي طرح جامع كاداستر، بررسي مواد 9 و 12 لايحه آئين دادرسي تجاري و لايحه جامع خاك و نشست مشترك اعضاي اين كميسيون با مديرعامل و اعضاي هيات مديره بانك كشاورزي و بحث پيرامون حمايت از كار و سرمايه ايراني در بخش كشاورزي را در دستور كار خواهند داشت.

 همچنين بررسي لايحه الحاق دولت جمهوري اسلامي ايران به پروتكل‌هاي اول و دوم الحاقي به كنوانسيون‌هاي ژنو 1997، طرح اصلاح 38 و 39 قانون ماليات برارزش افزوده مصوب 1387، طرح جامع منابع طبيعي و آبخيزداري كشور و نشست مشترك با وزير جهاد كشاورزي از ديگر برنامه‌هاي اين كميسيون خواهد بود.

همچنين كميسيون اجتماعي نيز طي روزهاي يكشنبه، سه‌شنبه (هشتم و دهم مردادماه) نشست هفتگي هيات رئيسه كميسيون، طرح ممنوعيت كارمندان و مديران دستگاه اجرايي از عضويت در هيئت هاي مديره و مديريت عامل،‌ طرح رفع موانع اجرايي قانون بيمه‌هاي اجتماعي كارگران ساختماني و ميزباني از وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي به منظور پاسخگويي به 2 سوال مهدي عيسي زاده نماينده مياندوآب شاهين‌دژ و تكاب را در دستور كار قرار خواهند داد.

 انتهاي پيام/س2  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار