مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است عناوینی چون ،آخرین تغییرات قانون "مجازات اسلامی" رایزنی با مجلس برای کاهش سقف مهریه از 110 سکه، اعزام نیروهای داوطلب برای نجات مردم میانمار و... است.

مهمترین عناوین باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به شرح زیر است

چرا ایران تغییر محاسبه نمی‌دهد؟

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/5/7/183851_450.jpg

سخنرانی تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مسئولان نظام با وضوح و شفافیت تمام به طرف غربی نشان داد که ایشان درصدد تغییر محاسبات راهبردی خود نیست و تصمیمات استراتژیک نظام در حوزه های امنیت ملی به همان شکل که بود باقی خواهد ماند بنابراین اگر آمریکایی ‌ها قادر به تحلیل درست این سخنان باشند به سرعت باید به این نتیجه برسند که این افزایش فشار، مطلقا منجر به تغییر رفتار ایران نخواهد شد و فقط آن را سرسخت‌‌تر و در تعقیب اهدافش مصمم‌تر خواهد کرد.

مصونیت یا عدم مصونیت قضایی/ خط قرمز نمایندگان کجاست؟

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/5/6/182710_227.jpg

 اعلام جرم دادستان تهران علیه "علی مطهری" باب جديد مساله مصونیت و یا عدم مصونیت نمایندگان مجلس را در جامعه باز کرده و این در حالی است که تاکنون واکنش‌های از سوی سران دو قوه مقننه و قضاییه در این زمینه مطرح شده و باید دید بالاخره نمایندگان هم خط قرمز دارند یا خیر؟

مقاومت ملت و دولت سوريه، معارضان را دچار اختلاف کرده است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/5/7/183419_224.jpg

 يک کارشناس سياست خارجي گفت: اختلافات ايجاد شده ميان معارضان سوري نتيجه‌ 17 ماه مقاومت ملت و دولت سوريه در برابر فشارهاي غرب است.

اعزام نیروهای داوطلب برای نجات مردم میانمار

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/5/7/183222_619.jpg

جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران جنوب با صدور بيانيه‌اي درباره فجايع ميانمار تاكيد كرد: از محضر مقام معظم رهبری استدعا دارد جهت اعزام نیروهای داوطلب برای نجات مردم مظلوم میانمار دستور لازم را صادر فرمایند.


رایزنی با مجلس برای کاهش سقف مهریه از 110 سکه

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/5/7/184338_445.jpg

رئیس ستاد دیه کشور از حضور بیش از ۱۱ هزار زندانی جرایم غیر عمد در زندان و آزادسازی ۶۰ زندانی از سال ۶۹ با همکاری افراد خیر خبر داد و گفت: با همکاری مجلس به دنبال کاهش سقف مهریه از ۱۱۰ سکه هستیم.


اصلاح‌طلبان راه را براي حضور خود در صحنه سياسي كشور بسته‌اند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/5/4/178023_273.jpg

 عضو حزب اسلامي‌ كار گفت: اصلاح‌طلبان به دليل اشتباهات گذشته راه را براي حضور خود در صحنه سياسي كشور بسته‌اند و من معتقدم از جريان اصلاحات و خط مشي اصلاح‌طلبان واقعي چيزي باقي نمانده است.


آخرین تغییرات قانون "مجازات اسلامی"

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/5/6/182817_110.jpg


مظاهری کارشناس مسائل حقوقی کشور آخرین اصلاحات و تغییرات قانون "مجازات اسلامی" را بررسی و تبین کرد.


کاهش جرايم با نهادينه شدن فرهنگ قانون گرايي
 وکيل پايه يک دادگستري گفت: با نهادينه شدن فرهنگ قانون گرايي در جامعه آمار زندانيان جرايم غير عمد هم تا حد زيادي کاهش مي يابد.


حوزه صنايع غذايي كشور مغفول مانده است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/5/4/178118_212.jpg

عضو كميسيون صنايع و معادن با انتقاد از عدم توجه به حوزه صنايع غذايي كشور گفت: ارتقاء كيفيت صنايع غذايي و توسعه اين حوزه از اولويت هاي مهم اين كميسيون بوده و قطعا در دستور قرار خواهد گرفت.


اجراي طرح طليعه حکمت و وديعه الهي در دانشگاه ها

 مسئول ناحیه بسیج دانشجویی گیلان از آغاز طرح طلیعه حکمت و وديعه الهي همزمان با طرح ضيافت انديشه خبرداد و افزود: دانشجویان در يک دوره 15 روزه با اندیشه های شهید مطهری و اندیشه های سیاسی حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی آشنا مي‌شوند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار