طی ماههای گذشته فردی با شگرد خاصی از طریق دستگاه های کارت خوان و با بهانه خرید خودرو مبادرت به تخلیه حساب فروشندگان می کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  رییس پلیس فتاي استان تهران با اشاره به این مطالب خبر داد و گفت: طی ماههای گذشته فردی با شگردی خاص از طریق دستگاههای کارت خوان (ATM) و با بهانه خرید خودرو مبادرت به تخلیه حساب فروشندگان می کرد به دام پلیس افتاد.

وی ادامه داد: متهم از طریق آگهی روزنامه مبادرت به خرید خودرو می کرد و از طریق شماره های تماسی که در روزنامه مندرج شده بود تماس حاصل می کرد و به بهانه اینکه قصد خرید خودرو دارد اطلاعات کارت مشتری را اخذ و بعد از مدتی با فروشنده خودرو تماس گرفته و بیان می شد که مبلغی به عنوان بیعانه برای شما واریز شده است و زمانی که فروشنده حساب خود را چک می کرد و اظهار می کرد به حساب من چیزی واریز نشده با فروشنده تعامل در پای دستگاه های ATM با تردستی و زیرکانه رمز دوم فروشنده اخذ و بعد از مدت زمانی کوتاه از طریق رمز دوم با حساب فروشنده مبادرت به خرید شارژ ایرانسل و همراه اول می نمودند.

سرهنگ شکریان اظهار داشت: متهم شارژهای ایرانس و همراه اول خریداری شده را به موبایل فروشی ها و نمایندگی ها با تخفیف 10 درصدی به فروش می رسانده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متهم تاکنون 15 میلیون تومان از طریق آگهی های روزنامه کلاهبرداری کرده و شاکیان با مراجعه به آگاهی می توانند شکایت خود را درج و نسبت به مطالبات خود اقدام نمایند./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار