در بازدید مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان از نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان، مسایل و امور مربوط به اموال غیرمنقول و املاک ایرانیان مقیم خارج از کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در این دیدار  مجنون از هماهنگی ها و پیگیری های نمایندگی برای سفر گروه کارشناسان اداره کل ثبت جهت بازدید از مراکز ملی کاداستر کشور مالزی تقدیر و تشکر و به انتقال تجارب مفید مالزیایی ها در حوزه کاداستر اشاره کرد.

وی گفت سفارت جمهوری اسلامی ایران در این سفر به صورت جدی وارد اقدام شده و دیدارهای مطلوبی با مقامات ذیربط مالزیایی تنظیم نموده بود که جای تشکر دارد.

 نوریان رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان نیز با مروری بر برخی فعالیت ها و خدمات قابل ارائه توسط نمایندگی در حوزه های مختلف، به موضوع گسترش پدیده جعل وکالتنامه های مربوط به اموال غیر منقول اشاره کرد و از ادارات ثبت اسنادو املاک خواست طبق ضوابط موجود، حتما وکالتنامه های تنظیمی در خارج از کشور را که برای امور ثبتی ارائه می گردند، به منظور بررسی صحت صدور و اصالت آنها و تایید مهر و امضای سفارت به بخش تایید اسناد نمایندگی ارسال و حتما از واقعی و اصیل بودن آنها اطمینان حاصل نمایند./س 

برچسب ها: اصفهان ، بازدید ، مدیر ، ثبت ، اسناد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.