عرضه محصولات و كالاهاي مورد نياز مردم در فروشگاه هاي زنجيره اي گرانتر از فروشگاه هاي خرده فروشي سطح شهر است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، توزيع و فروش كالاهاي مورد نياز مردم در فروشگاه هاي زنجيره اي بالاتر از فروشگاه هاي سطح شهر است.

برپايه اين گزارش به طور مثال قيمت يك بسته بيسكويت ساقه طلايي در فروشگاه هاي زنجيره اي 500 تومان است در حالي كه نرخ همين كالا در فروشگاه هاي خرده فروشي سطح شهر 400 تومان است.

برپايه اين گزارش يك مراجعه كننده به يكي از شعبات فروشگاه زنجيره اي شناخته شده در سطح شهر با بيان اينكه در اين فروشگاه ها قيمت انواع كالاها بالاتر از فروشگاه هاي عادي سطح شهر است،‌ اظهار داشت: اگر قرار است فرهنگ خريد از فروشگاه هاي زنجيره اي در كشور نهادينه شود بايستي اين فروشگاه ها، تخفيفات و تسهيلاتي را در بخش قيمت به مشتريان خود ارايه دهند در حالي كه نه تنها تخفيفي در اين فروشگاه ها داده نمي شود بلكه قيمت ها بالاتر از قيمت هاي مغازه هاي سطح شهر است.



وي ادامه مي دهد: به طور مثال ماكاروني فرم دار 500 گرمي در فروشگاه هاي زنجيره اي 1100 تومان است در حالي كه نرخ آن در مغازه هاي عادي 850 تومان مي باشد.

در همين ارتباط يكي ديگر از مشتريان خريد از فروشگاه هاي زنجيره اي است كه با نشان دادن يك شيشه كنسرو زيتون دانه درشت مي گويد، روي درب اين كنسرو قيمت 7500 تومان درج شده است در حالي كه در فاكتور خريد كه به مشتري داده مي شود قيمت همين كنسرو 9100 تومان قيد شده است./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار