رییس دانشگاه پیام نور لرستان گفتَ: سال گذشته سه نفر به عنوان بورس دكتری در رشته های مددكاری اجتماعی، مهندسی كامپیوتر و مدیریت دولتی معذفي شدند.

رییس دانشگاه پیام نور لرستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه لرستان  با اشاره به اینكه 50 درصد این مهم تا پایان سال 91 محقق می شود، افزود: به همین منظور سال گذشته سه نفر به عنوان بورس دكتری در رشته های مددكاری اجتماعی، مهندسی كامپیوتر و مدیریت دولتی از این فرصت به خوبی استفاده كردند.

دكتر 'حسن علیزاده' با اشاره به اینكه برای سال های آینده نیز تعدادی از افراد علاقه مند برای بورس شدن از این فرصت استفاده خواهند كردافزود: به طور قطع در كمتر از 18 ماه آینده در راستای استادیار شدن اساتید این دانشگاه اقدامات موثری انجام می شود تا بتوانیم به حد نصاب برنامه پنجم توسعه و یابرنامه 20 ساله كشور برسیم.

وی تصریح كرد: با توجه به اینكه كل اعضای هیات علمی موردنیاز دانشگاه یك نفر عضو هیات علمی به 250 نفر دانشجو است، در حال حاضر می بایست 152 نفر عضو داشته باشیم كه متاسفانه با كمبود 49 نفر به عنوان اعضای هیات علمی در دانشگاه پیام نور استان مواجه هستیم.

دكتر علیزاده افزود: در فراخوان شهریورماه سال گذشته 21 نفر را به عنوان اعضای هیات علمی جدید در این دانشگاه درخواست دادیم كه پس از انجام مصاحبه تخصصی و عمومی 14 نفر برای صدور حكم به تعداد اعضای این دانشگاه اضافه خواهند شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر اعضای هیات علمی این دانشگاه 103 نفر عضو تمام وقت هستند كه 13 نفر از آنان استادیار و 26 نفر نیز به عنوان دانشجوی دكترا هستند.

به گفته رییس دانشگاه پیام نور لرستان تاكنون 39 نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه را بانوان و 64 درصد دیگر را اساتید مرد تشكیل می دهند./ع

برچسب ها: برنامه پنجم ، هیئت ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.