دبير كل اتحاديه مجمع اسلامي دانشجويان گفت: آمريكا نمي‌تواند با كنترل و شكست محور مقاومت به اهداف شوم خود در جهان اسلام برسد.

عارف كاظمي دبير سياسي اتحاديه سوم دانشگاه آزاد اسلامي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با وقايع كنوني در كشور سوريه گفت: مطالبات مردمي و اعمال فشار غرب بر نظام سوريه به عنوان دو عامل تعيين كننده در تعيين و تقويت عوامل داخلي و خارجي بحران در سوريه نقش دارند و در اين راستا جمهوري اسلامي ايران براي حفظ محور مقاومت بايد كمك رسان نظام سوريه باشد.

وي برگزاري انتخابات عادلانه را راه حل بحران در سوريه عنوان و تصريح كرد: شركت و حضور همه جريانات سياسي در انتخابات عادلانه، باعث خروج كشور از بحران كنوني و برقراري آرامش در اين كشور خواهد شد.

دبير سياسي اتحاديه سوم به نقش تشكل‌هاي دانشجويي ايران در حل بحران سوريه اشاره داشت و خاطر نشان كرد: تبليغات رسانه‌اي و حمايت از برگزاري انتخابات از عوامل موثر نقش دانشجويان در كمك رساني به مردم اين كشور اسلامي است.

وي گفت: بروز‌ رفتار سياسي برخي از سران عرب، موازي با دستورات شيطان بزرگ و رژيم صهيونيستي است كه تلاش مي‌کنند نقش خرابكارانه‌ خود را در شكستن خط مقاومت در منطقه ايفا كنند.

اين فعال دانشجويي با بيان اينكه آمريكا هرگز قادر به حكمفرمايي در خاورميانه نخواهد‌ شد، از آل‌سعود نيز به عنوان يکي ديگر از محورهاي آمريکا براي براندازي مقاومت اسلامي نام برد و خاطرنشان كرد: با توجه به گسترش بيداري اسلامي در ميان كشورهاي مسلمان، آمريكا نمي تواند با كنترل و شكست محور مقاومت به اهداف شوم ضد اسلامي خود در جهان اسلام برسد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کاظمی ، دانشگاه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار