سومین جشنواره پیامک ادبی رضوی در زنجان برگزار می‌شود.

مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکز زنجان گفت: ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیتهای فرهنگی هنری با محوریت سیره ائمه اطهار (ع) به ویژه امام رضا (ع)، شناسایی و ارج نهادن پدید آورندگان آثار برتری هنری امام رضا (ع) و کمک و گسترش این آثار، استفاده از ظرفیت آفرینش‌ها و کمک به ابزارهای نوین ارتباطی از عمده اهداف برگزاری این جشنواره است.

غلامی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند متن پیامک خود را شامل، تک‌بیتها و جملات ادبی، تمثیل‌ها، رویاپردازی، زندگی‌نامه امام هشتم (ع)، جملات کوتاه با الهام از روایات و احادیث مرتبط با امام رضا (ع) با ذکر منبع روایت به شماره 100030241 تا پایان مردادماه امسال ارسال کنند.

وی ادامه داد: متن پیامکها با توجه به اینکه برای اولین‌بار در این جشنواره مطرح شده باید به زبان فارسی از 25 تا 150 کاراکتر باشد که ذکر نام و نام‌خانوادگی، شماره تماس ثابت با پیش شماره شهرستان در متن پیامک الزامی است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سومین جشنواره پیامک ادبی رضوی در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود،خاطرنشان کرد: برگزیدگان در مرحله استانی به مرحله کشوری راه یافته و در آنجا به 14 نفر از برگزیدگان کشوری با اهدای لوح و هدایایی تجلیل خواهد شد./ع

برچسب ها: جشنواره ، پیامک ، ادبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.