استاندار مرکزی گفت: تحریم های دشمنان با ولایتمداری ، بصیرت و مقاومت ملت ایران اسلامی از تهدید به فرصت تبدیل شده اند.

 

شعبانی فرد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: دشمن برای شكست اراده پولادین ملت ایران تحریم ها را تشدید كرد اما مردم ناكامی آنان را رقم زدند.

وی تاكید كرد: جوانان، دانشمندان، نخبگان، دانشجویان و كارآفرینان ایران اسلامی با وجود تحریم های دشمنان هر روز در بخش های مختلف توفیقات زیادی كسب می كنند كه این مهم نشانگر خنثی و بی اثر بودن تحریم های دشمنان علیه كشور است.

استاندار استان مركزی اضافه كرد: نام گذاری امسال به عنوان تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی موجب شد تا گام های موثری در بالندگی و پویایی این بخش مهم برداشته شود.

شعبانی فرد بیان كرد: امروز بسیاری از نیازها، قطعات و كالای وارداتی به همت مردم ایران اسلامی در داخل تولید می شود كه این مهم ضمن قطع وابستگی به خارج كشور از خروج ارز نیز جلوگیری كرده است.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی در طرح جدیدی نفت ایران را تحریم كردند اما ضرر كنندگان آن كشورهای اروپایی و غربی بودند و شاهد اثرات منفی این اقدام در اقتصاد نظام سلطه هستیم.

استاندار استان مركزی خاطر نشان كرد: نفت ایران مشتریان بسیاری در دنیا دارد كه با وجود تحریم ها، صنعت نفت كشور با قدرت و قوت بیشتر نسبت به گذشته فعالیت می كند./س

برچسب ها: تحریم ، بصیرت ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.