رییس دانشگاه لرستان گفت: مجوز راه اندازی و فعالیت پردیس بین المللی دانشگاه لرستان صادر شده و به زودی فعالیت این مجموعه مهم دانشگاهی در استان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خرنگاران لرستان ، حسن زمانیان افزود: صدور مجوز پردیس بین اللمللی امكان ادامه تحصیل دانشجویان در مقاطع تحصیلات تكمیلی را در سطح دانشگاه لرستان فراهم می كند.

وی افزود: در پردیس بین المللی این امكان برای دانشگاه فراهم خواهد شد كه رشته های آموزشی موجود با اولویت رشته های كارشناسی ارشد و دكتری ، اقدام به پذیرش دانشجو به صورت آزاد كنیم و این بدان معنی است كه دانشجو از طریق آزمون و مصاحبه پذیرش می شود ولی هزینه های تحصیلی را پرداخت می كند.

زمانیان گفت: راه اندازی پردیس بین الملل علاوه بر اینها منبع درآمدزایی مناسب و پایداری را نیز برای دانشگاه لرستان ایجاد می كند.

رییس دانشگاه لرستان همچنین از دریافت مجوز پژوهشكده سنگ دانشگاه خبر داد و گفت: به طور یقین سال آینده ردیف اعتباری این پژوهشكده در دانشگاه لرستان مشخص و اعلام خواهد شد.

زمانیان در ادامه با اشاره به رشد 76 درصدی بودجه دانشگاه در سال 91 ، افزود: 9 میلیارد ریال اعتبار برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی به دانشگاه لرستان تخصیص داده شده كه با توجه به اعتبارات گذشته این دانشگاه این رقم به 20 میلیارد ریال رسیده است.

وی همچنین در خصوص طرح توسعه ساخت و ساز دانشگاه لرستان نیز اظهار داشت: مجوز احداث 32 هزار متر مربع فضای عمرانی در دانشگاه اخذ شده كه 10 هزار متر مربع آن برای توسعه دانشكده علوم پیش بینی شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.