مدیركل كمیته امداد امام خمینی (ره) كهگیلویه و بویراحمد گفت: كمیته امداد این استان رتبه اول در زمینه اشتغالزایی مددجویان زیر پوشش را در بین دستگاه های اجرایی استان و مقام نخست ایجاد مشاغل خانگی را در كشور دارد.

'عبدالمجید فرهادی' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: این امر مهم با همكاری بانك های عامل كهگیلویه و بویراحمد محقق شد.
وی بیان كرد: خدمات كمیته امداد امام خمینی (ره) كهگیلویه و بویراحمد به مددجویان زیر پوشش و توانمندسازی آنان با همكاری نهادهای دولتی استان انجام می شود كه انتظار می رود این مشاركت افزایش یابد.
فرهادی اظهار داشت: توانمندسازی خانوارهای زیر پوشش در طول سال مهمترین اولویت كاری كمیته امداد امام خمینی (ره) كهگیلویه و بویراحمد است.
وی عنوان كرد: در طول ماه رمضان امسال طرح هایی از قبیل 'مفتاح الجنه' در كهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود كه بر اساس آن با حضور خیرین، مسوولان اجرایی و مدیران عامل بانك های استان برای مساعدت و رفع مشكلات مددجویان زیر پوشش به آنان سركشی می شود.
فرهادی ابراز داشت: این طرح فرصتی است تا مسوولان اجرایی كهگیلویه و بویراحمد به طور مستقیم با معضلات و كمبودهای مددجویان زیر پوشش استان آشنا شده و برای رفع این مشكلات گام های موثری برداشته شود.
وی با بیان اینكه در روزهای 15 تا 21 رمضان سال جاری حامی یابی در كهگیلویه و بویراحمد به طور چشمگیری افزایش می یابد، افزود: در طول ماه رمضان امسال طرح اكرام در استان اجرا می شود كه طبق آن از حامیان نام نویسی شده تا زمینه حمایت از ایتام برای افراد نیكوكاری كه تمایل به این كار دارند فراهم شود.
فرهادی گفت: طرح 'محسنین' برای كمك به نیازمندان كهگیلویه و بویراحمد كه یتیم نیستند ولی مشكلات معیشتی دارند نیز در ماه رمضان امسال اجرا می شود.
وی بیان كرد: چنانچه افرادی در ماه رمضان امسال سفره نذری داشته باشند كمیته امداد امام خمینی (ره) كهگیلویه و بویراحمد برای دعوت از ایتام استان به منظور حضور بر سر این سفره ها آمادگی دارد./س

برچسب ها: کمیته ، امداد ، رتبه ، مشاغل ، خانگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.