پیاده روی در خیابان ولیعصر از جمله جاذبه های گردشگری پایتخت ایران به شمار می آید.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران تهران به دلیل اینکه پایتخت ایران است و بیشترین جمعیت را دارد و در کل سال گردشگران زیادی برای دیدن جاذبه های گردشگری مراجعه می کنند دارای هتل ها و مسافر خانه هایی زیادی است.

هتل لاله تهران: مجموعه ورزشي هتل به منظور حفظ نشاط و تندرستي ميهمانان امكانات مناسبي شامل ( استخر ، سونا ، سالن بيليارد و ... ) فراهم آورده است .سالنهاي مخصوص برگزاري كنفرانس ، كنگره ، سمينار جشن عروسي و ميهمانيها با ظرفيت 40 الي 400 نفر.رستوران سنتي نمكدون. رستوران تياره با متنوع ترين غذاهاي خاور دور ياد آور زيباهي جنوب ايران در محيطي گرم و دوست داشتني و سراسر نشاط ،با چشم اندازي زيبا. لابي و كافي شاپ هتل با گنجايش 200 نفر ميهمان و سرو گواراترين نوشيدنيها و دسر هاي متنوع ايراني همراه با اجراي زنده پيانو آماده پذيرايي از شما عزيزان خواهد بود.با داشتن 4 رستوران و سالنهاي مختلف چند منظوره تفرحي و خدماتي ، يكي از بهترين هتلهاي بين المللي ايران است .


هتل اسپیناس تهران: هتل پنج ستاره بين المللي اسپيناس خليج فارس در منطقه بلوار كشاورز تهران واقع شده است كه لابی و سرسرای وسیع، دسترسی به رستورانهای طبقات اول و اخر، کافی شاپ، مجموعه ورزشی و مرکز خرید هتل را برای مهمانان گرامی فراهم می نماید...نیمرخ و تندیس داخلی هتل بین المللی اسپیناس خلیج فارس فضایی است که از طبقه همکف ساختمان با چشم اندازی از یک آبنما همراه گردیده و تا بالاترین سطح هتل با نور پردازی و صدای آب امتداد می یابد و منظره داخلی دلنوازی را برای هتل فراهم می آورد


هتل استقلال : هتل بین المللی 5 ستاره پارسیان استقلال تحت پوشش شرکت هتلهای پارسیان در زمینی به مساحت 90 هزار متر مربع واقع در تهران - دامنه سلسله جبال البرز است. با مجموع 552 باب اتاق و سوئیت های مجلل و مجهز به تمامی امکانات رفاهی و ارتباطی، سالن های برگزاری همایش ها و اجتماعات شغلی وخانوادگی با ظرفیت های متفاوت،رستوران های لوکس ایرانی و فرنگی دائمی و فصلی با منوهای غذایی بین المللی، مراکز تجاری متنوع و امکانات ورزشی تمایز هتل پارسیان استقلال با سایر مراکز اقامتی و پذیرایی فعال در ایران است که خاطره ماندگاری را برای همه میهمانان محترم این هتل رقم می زند.همجواری با زیباترین خیابان تهران-خیابان ولیعصر (عج)-که پیاده روی در آن از جمله جاذبه های گردشگری پایتخت ایران به شمار می آید، فاصله کمتر از 5 دقیقه با نمایشگاه بین المللی تهران، سالن اجلاس سران و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، دسترسی آسان به مراکز متعدد تاریخی، دیدنی، درمانی و آموزش عالی تهران بزرگ، فاصله ده دقیقه ای تله کابین توچال- مجموعه فرهنگی سعدآباد و پارک زیبای ملت دیگر امتیازات ویژه هتل 5 ستاره پارسیان استقلال است .


برچسب ها: هتل ، تهران ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار