شرایط غیر قابل تحمل برای گروهگ تروریستی منافقین در لیبرتی و عدم حمایت تمام سازمانهایی که روزی طرفدار فعالیت ها و تحرکات این گروهک تروریستی بودن.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، اعضای گروهک تروریستی منافقین که تاکنون طی چندین نوبت از اردوگاه اشرف به اردوگاه "لیبرتی" سابق منتقل شده‌اند، تحمل گرمای شدید هوای " 51 درجه سانتیگراد" عراق باعث شده است که با کمبود آب و برق مواجه باشند.
 بر همین اساس رهبران این گروهک از سازمان هایی که روزگاری با تجهیزات لجستیکی و حمایت های مالی- نظامی از پتانسیل تروریستی این سازمان برای پیش برد اهداف تروریستی خود در نقاط مختلف جهان از جمله ایران و عراق استفاده می کردند، در خواست کمک کرده اند که تا کنون هیچ یک ازاین سازمان ها« سازمان اطلاعات ایالات متحده آمریکا "سیا "، سازمان تروریستی "موساد" و سرویس جاسوسی بریتانیاMI6» و حتی سازمان ملل به درخواست ساکنان این اردوگاه توجهی نکرده اند وهمچنان ساکنان این سازمان تروریستی در شرایط غیر قابل تحمل گرمای شدید بالای 50درجه سانتیگراد و نبود آب – برق قرار دارند.  
شنیدها حکایت از ان دارد با منزوی شدن و عدم کارایی لازم این گروهک تروریستی، سازمان های غربی دیگر حاضر به حمایت های مالی و نظامی از اعضای سازمان تروریستی منافقین نیستند.
منبع: محدوده
برچسب ها: منافقین ، وضعیت ، کمپ ، لیبرتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار