مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، از پیشرفت 97 درصدی عملیات ساخت بیمارستان چلگرد؛ مرکز شهرستان کوهرنگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:
علی علیخانی، با بیان اینکه؛ این بیمارستان در زمینی به مساحت 3 هزار و 600 متر مربع ساخته شده، افزود: برای ساخت این بیمارستان تابه امروز بیش از 28 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه؛ این مرکز از بخش‌های بستری، زنان و زایمان، درمانگاه، رادیولوژی، آزمایشگاه، اورژانس، فیزیوتراپی و داروخانه تشکیل شده است، افزود: کلنگ ساخت بیمارستان 32 تختخوابی چلگرد در سال 86 به ‌زمین زده شده و تمام مقررات ملی ساختمان در ساخت این بیمارستان رعایت شده است.
علیخانی گفت: برای پاسخگویی به مطالبات مردم شهرستان کوهرنگ ظرفیت بیمارستان چلگرد در سومین سفر استانی هیئت دولت به این استان از دو تختخواب به 32 تختخواب ارتقا پیدا کرد.
وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این بیمارستان بخش زیادی از نیازهای درمانی مردم شهرستان کوهرنگ برطرف می‌شود، اضافه کرد: بیمارستان علوم‌ پزشکی شهرکرد اعلام آمادگی کرده که به محض تکمیل ساختمان این بیمارستان 32 تختخوابی تمامی اقدامات لازم را برای تجهیز کردن آن انجام دهد.
علیخانی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مجموعه این استان در تلاش هستند تا تمامی اقدامات لازم برای بهره‌برداری از این بیمارستان در سال جاری را انجام دهند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.