با ادامه موج تظاهراتها، بیش از 350 نفر از ماه گذشته تاکنون در بحرین بازداشت شدند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اللؤلؤه، سید هادی الموسوی نماینده سابق پارلمان بحرین تاکید کرد مزدوران امنیتی رژیم آل خلیفه بازداشت شهروندان بحرینی را افزایش داده اند.
 
الموسوی با اشاره به غیرقانونی بودن این بازداشتها افزود: به حقوق افراد در این بازداشتها احترام گذاشته نمی شود و بسیاری از آنها امکان گفتگو با وکیل خود را در دادستانی پیدا نمی کنند.
 
وی اضافه کرد: خانواده های بحرینی پس از آنکه فرزندانشان چند روز ناپدید می شوند، از بازداشت آنها خبردار می شوند.
 
جزیره ستره، وادیان، القریه، الخارجیه، مرغوبان، ابوالعیش و العکر از جمله مناطقی است که در آنها تظاهرات مردمی برگزار شد.

مناطق المعامیر، الدیر، المقشع، کرزکان، الکرانه، شهرکان، الکوره، جدعلی، السنابس، العالی، جدحفص، المصلی و سلم آباد هم شاهد برگزاری تظاهرات علیه رژیم آل خلیفه بود.

مزدوران آل خلیفه در این تظاهرات بیش از 18 نفر را بازداشت کردند و حدود هشت نفر هم بر اثر شلیک گلوله های ساچمه ای و گازهای سمی زخمی شدند.

نظامیان آل خلیفه به بیش از 20 خانه حمله کردند و 23 منطقه هم شاهد حمله به تظاهرکنندگان و شلیک گازهای سمی به سوی مناطق مسکونی بود.

جمعیت الوفاق با صدور بیانیه ای تاکید کرد مزدوران آل خلیفه به یورش شبانه به خانه های مردم ادامه می دهند. الوفاق این اقدام را غیرانسانی، غیراخلاقی و نقض ارزشهای دینی دانست و آن را هتک حرمت خانه های شهروندان و تعرض به حقوق مردم توصیف کرد.

مزدوران آل خلیفه افراد را پس از ضرب و شتم و شکنجه بازداشت می کنند. استقرار نیروهای امنیتی رژیم بحرین در بعضی مناطق این کشور افزایش یافته است.
برچسب ها: بازداشت ، بحرین ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار