به نظر می رسد مقامات آمریکایی درصد اجرای یک برنامه طولانی مدت فرسایشی برای خسته کردن استاد بازداشتی دانشگاه صنعتی شریف و در نهایت جلب همکاری این استاد با آنها هستند.

دکتر روستا آزاد، رئیس دانشگاه صنعتی شریف در گفتگو اختصاصی با خبرنگار صنفی، آموزشی باشگاه خبرنگاران، در مورد آخرین وضعیت استاد بازداشتی دانشگاه صنعتی شریف گفت: به خاطر آزاردهندگی GPS که به پای این استاد وصل شده بود و با اعتراض به این امر آن را در دادگاه باز کردند و نسبت به ترمیم آن اقدام کردند و با فرسایشی کردن و آزار روحی این استاد درصدد رسیدن به اهداف خود هستند.

وی افزود: وزارت امور خارجه به عنوان متولی این کار پیگیر این پرونده است و ما نیز در دانشگاه صنعتی شریف به همراه اعضای هیئت علمی این دانشگاه نیز در این زمینه دغدغه های خود را داریم و روند کار را به طور مرتب برسی می کنیم.

وی به اجرای ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: در برنامه ضیافت اندیشه حدود 500 نفر در برنامه های مختلف آن شرکت دارند و با استقبال خوبی که از این برنامه ها انجام شد مجریان این برنامه را انگیزه مضاعفی بخشید تا این برنامه ها را در سال آینده با کیفیت و پختگی بیشتری برگزار کنند.

وی تصریح کرد: برنامه هایی را در جهت آشنایی اساتید پیمانی این دانشگاه با قوانین و مقررات دانشگاه صنعتی شریف تدوین کرده و اجرا می کنیم.

دشمنان دیرینه این انقلاب و ملت ایران در پی عجز خود در جلوگیری از پیشرفت های درخشان علمی و فناوری جمهوری اسلامی ایران درصدد به کار گیری انواع هرمها برای اعمال فشار به این ملت هستند و بازداشت استاد دانشگاه صنعتی شریف که برای خرید تجهیزات یک آزمایشگاه میکروالکترونیک به کشور آمریکا رفته بود را ناجوانمردانه بازداشت کرده و با زیرپا گذاشتن قوانین و مقررات بین المللی درصدد ایجاد  خلل به این حرکت علمی کشور هستند که لازم است دستگاه دیپلماسی کشور با به کار گیری همه توان خود اعمال ابتکارات هوشمندانه این توطئه های دشمنان این مرز و بوم را ناکام گذارد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.