جوادنکونام، هافبک تیم استقلال در حالی برای آبی ها به میدان رفت که تنها دو جلسه با اعضای این تیم تمرین کرد و در نهایت نیز هیچ یک از اعضای تیم از عملکردش راضی نبودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، نکونام بدون انجام تمرینات بدنسازی و تمرینات تاکتیکی توسط امیرقلعه نوعی به زمین بازی رفت و در مقابل سایپا بازی کرد، اما وی به هیچ وجه آماده بازی کردن نبود و همگان از شرایط وی ابراز نگرانی کردند.

گفتنی است: پیش از این صحبت از حضور چند دقیقه ای وی در ترکیب استقلال بود اما شرایط طوری پیش رفت که امیرقلعه نوعی در دقایق قبل از بازی تصمیم خود را تغییر داد.

وی اعلام کرد که در غیاب پژمان منتظری نمی تواند بازیکن دیگری را جانشین وی کند و بهترین گزینه نکونام است هافبک جدید آبی ها که با مجوز بازی در ترکیب تیم قرار گرفت نتوانست بازی ایده آل خود را ارائه کند تا هواداران نیز حضو فرهاد مجیدی را به این بازیکن ترجیح دهند زیرا وی را با شرایط استقلال مناسب تر می دانند.

شایان ذکر است: مربیان استقلال در پایان بازی اعلام کردند که برای رسیدن نکونام به شرایط ایده آل نیاز به تمرینات اختصاص دارد که برای بازی سوم تیم در لیگ این اتفاق رخ می دهد.

جوادنکونام با بدنساز و مربیان تیم شرایط فعلی را تغییر می دهد، زیرا امیرقلعه نوعی با حضور این بازیکن در ترکیب تیم، در شرایط موافقت کرده است که نکونام کاملاً آماده باشد و بتواند وی را از شرایط خود راضی کند.//اق
برچسب ها: فوتبال ، استقلال ، نکونام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سپاهانی
۱۸:۲۷ ۰۶ مرداد ۱۳۹۱
نکونام که هیچ اگه مسی و رونالدو هم بیارید بازم همون استقلالید
فوتبالتون از ریشه ضعیفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۱
به کوری چشم دشمنان استقلال بزرگ
آخرین اخبار